کد خبر : 1821549 | 06 اردیبهشت 1401 ساعت 18:04 | 37.7K بازدید | 3 دیدگاه

433 این ویدئو را جهانی کرد

تز دکترای فالکائو در جام رمضان مشهد!

ویدیوی مربوط به یک سوپرگل در فضای مجازی، جام رمضان مشهد را جهانی کرد.

تز دکترای فالکائو در جام رمضان مشهد!

به گزارش "ورزش سه" دیروز صفحه معروف ۴۳۳ در اینستاگرام یک ویدیو از هنرنمایی یک فوتبالیست منتشر کرد که با لایک‌ها و کامنت‌های فراوانی همراه بود.
با کمی تامل روی ویدیو می‌شد متوجه شد که این گل در یک بازی در ایران به ثمر رسیده است. مخصوصا از صدای تماشاگران که اصرار دارند بازیکن توپ را وارد دروازه کند!
سرانجام مشخص شد این ویدیو مربوط به یکی از مسابقه‌های جام رمضان شهر مشهد در سالن سرفرازان است. مسابقه‌ای که از مرحله حذفی که در آن تیم "استوک قطعات خودرو" با حریف خودش برگزار کرده و طی آن بازیکن این تیم با این گل رنگین‌کمانی استثنایی که تخصص فالکائو اسطوره تاریخ فوتسال است سالن را به وجد می‌آورد.
قبل‌تر هم‌دیده بودیم که در مسابقات جام رمضان در شهرهای مختلف ایران صحنه‌های جذاب زیادی به وجود می‌آید و گل‌های زیبایی رقم می‌خورد اما این گل یک تفاوت ویژه با سایر گل‌ها دارد که تنها در شکل به ثمر رسیدن آن خلاصه نمی‌شود.

1709051


زننده این گل یک جوان لبنانی است. درست متوجه شدید‌. یک بازیکن لبنانی در جام رمضان مشهد گل رنگین‌کمانی زده است!
ماجرا از این قرار است که "میثم حیدر احمد" دانشجوی ترم یازدهم رشته پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد است و او به همراه هم‌دانشکده‌ای‌های خودش در مسابقات جام رمضان سالن سرفرازان شرکت کرده و این سوپرگل تماشایی را به ثمر رسانده است.
ویدیوی مربوط به گل میثم در صفحه محبوب ۴۴۳ تا الان ۵۰۰‌هزار لایک گرفته و بیش از ۲۰۰۰ نفر در کامنت‌ها به تحسین این گل پرداخته‌اند.

ویدئو: 250606

این‌طور که از مشهد خبر می‌رسد، سرمربی تیم ملی لبنان بعد از تماشای این ویدیو با این بازیکن تماس برقرار کرده و از او درخواست کرده تا در اولین اردوی تیم ملی این کشور حاضر شود.
با نگاهی به صفحه اینستاگرام میثم حیدر متوجه می‌شویم که او سالهای قبل هم با تیم‌های مختلف دانشگاه در مسابقات مختلف بازی کرده و این اولین تورنمنت او در ایران نیست.

دیدگاه‌ها