کد خبر : 1821550 | 06 اردیبهشت 1401 ساعت 18:24 | 8.3K بازدید | 4 دیدگاه

با مدعی اصلی قهرمانی بازی داریم

امری: این بهترین لیورپولی است که می‌شناسم

اونای امری، سرمربی ویارئال، لیورپول را مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در چمپیونزلیگ می‌داند.

امری: این بهترین لیورپولی است که می‌شناسم

به گزارش "ورزش سه", ویارئال فردا شب در دور رفت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در آنفیلد مهمان لیورپول خواهد بود. روی کاغذ تیم یورگن کلوپ از شانس بیشتری برای صعود برخوردار است اما ویارئال نیز نشان داده که اصلاً تیم دست و پا بسته ای نیست و بعد از غلبه بر یوونتوس و بایرن به دنبال خلق یک شگفتی دیگر خواهد بود.

اونای امری، سرمربی ویارئال، در نشست خبری پیش از دیدار برابر لیورپول گفت: "من حضور در نیمه‌نهایی را به طور طبیعی زندگی می‌کنم. ما اینجا هستیم زیرا لیاقتش را داریم. حالا باید رقابت کرده و سعی کنیم که یک مدعی بزرگ مثل لیورپول و پروژه آنها را شکست دهیم؛ پروژه ای که آنها سال‌ها با یورگن کلوپ روی آن کار کرده‌اند.

1709052

حالا عامل غافلگیری دیگر کاهش یافته است. در بازی مقابل یووه عامل غافلگیری مهم بود. همچنین در دیدار برابر بایرن مونیخ نیز چنین مسئله‌ای وجود داشت. دانستن خواسته های یک رقیب و استفاده از این پیشینه برای غلبه بر آنها. در بازی فردا دیگر این اتفاق وجود ندارد. هر تیمی که در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حاضر است قطعا لیاقت آن را دارد. لیورپول می داند که ما تورنمنت اروپایی فوق العاده ای را پشت سر می‌گذاریم زیرا توانستیم دو تیم بزرگ را حذف کنیم. آنها می‌دانند که کار آسانی نخواهند داشت. این طبیعی است که احساس می‌کنند مدعی صعود هستند اما با احترام مقابل ما قرار می‌گیرند."

امری در ادامه گفت: "اولین دیدار من در اینجا یک بازی دوستانه با والنسیا بود که 2-1 شکست خوردیم. پس از آن من با آرسنال به اینجا آمده‌ام و درست است که شکست خوردیم اما تجربیاتی حاصل شد. این بهترین لیورپولی است که من می‌شناسم اما این انگیزه مضاعفی به ما می دهد تا بتوانیم آنها را شکست دهیم. بعد از بردن یووه و بایرن سختی ها بیشتر می‌شود. ما می‌دانیم که باید در این بازی تمرکز خود را حفظ کنیم. نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا است و ما با مدعی اصلی قهرمانی بازی می‌کنیم اما می‌خواهیم خودمان باشیم و ادامه دهیم."

1705798

دیدگاه‌ها