کد خبر : 1821823 | 08 اردیبهشت 1401 ساعت 08:13 | 12.7K بازدید | 6 دیدگاه

هنوز شانس بازگشت وجود دارد؛

امری: قصد ما پیروزی بود، لیورپول نگذاشت

اونای امری، سرمربی ویارئال ابراز امیدواری شرایط در بازی برگشت با لیورپول متفاوت رقم بخورد.

امری: قصد ما پیروزی بود، لیورپول نگذاشت

به گزارش "ورزش سه"، ویارئال در شبی که حرفی در خانه لیورپول برای گفتن نداشته و در تمام طول 90 دقیقه مقهور درخشش حریف بود، با دو گل مغلوب شد تا شانس زیادی برای صعود به فینال لیگ قهرمانان نداشته باشد. اونای امری در پایان این دیدار مدعی شد هدف تیمش در بازی امشب کسب پیروزی بوده، اما لیورپول اجازه اجرای برنامه‌های ویارئال را نداده است.

اونای امری گفت: "حریفی بسیار سرسختی داشتیم. البته در نیمه نهایی شما باید با این رقبای قدرتمند روبه‌رو شوید و همچنین عامل غافلگیری ما برای حریفان نسبت به بازی های قبلی کمرنگ شده است. ما می خواستیم در مسابقه امشب برنده شویم و نتوانستیم به هدف خود برسیم، زیرا آنها نگذاشتند کنترل بازی را به دست بگیریم. هدف ما در این دیدار این بود که تا جایی که می‌توانیم در خط دفاعی مقاومت کنیم تا در دیدار برگشت گزینه‌های خود را داشته باشیم و این کار را کردیم. شرایط در مسابقه برگشت متفاوت خواهد بود و قرار است ما روش های مختلفی را امتحان کنیم.

هنوز شانس بازگشت برای ویارئال وجود دارد. ما می دانیم که لیورپول بخت اول صعود بوده و تیمی بهتر محسوب می شود، اما ما نیز می توانیم با آنها رقابت کنیم. امشب این اتفاق رخ نداد و نمی توانیم چیزی بگوییم. حتی نتیجه می‌توانست بدتر از این هم باشد و ما مستحق نتیجه بهتری در پایان بازی نبودیم. باید تلاش کنیم که شرایط در خانه کاملا متفاوت باشد تا آنچه را که می‌خواهیم در بازی پیاده کنیم. امروز برنامه‌ خاصی داشتیم و ایده من به نتیجه نرسید. 90 دقیقه در خانه باقی مانده و سعی می‌کنیم کاری کنیم شرایط متفاوت پیش برود. ما اینجا هستیم، زیرا در مراحل قبل کاری انجام داده‌ و به اهداف خود رسیدیم."
 

دیدگاه‌ها