کد خبر : 1821613 | 07 اردیبهشت 1401 ساعت 01:08 | 32.1K بازدید | 22 دیدگاه

این نحوه برگزاری، بازیکنان را از بین می‌برد

نویدکیا: مسئولیت شکست با من است، عذرخواهی می‌کنم

محرم نویدکیا سرمربی سپاهان اعتقاد دارد که فرصت سوزی‌های پی در پی، باعث شکست سنگین مقابل الدحیل شده است.

نویدکیا: مسئولیت شکست با من است، عذرخواهی می‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، محرم نویدکیا سرمربی سپاهان پس از شکست سنگین برابر الدحیل در نشست خبری این دیدار گفت: در مورد بازی نیز خودم باورم نمی شود و نمی دانم باید چه بگویم. ما در نیمه نخست موقعیت های فوق العاده زیادی داشتیم و بخاطر تغییراتی که الدحیل داشت، فضاهای خیلی زیادی در اختیار ما بود. فکر می کنم فقط 6 یا 7 بار با دروازه‌بان آن‌ها یک به یک شدیم ولی متأسفانه استفاده نکردیم.

وی ادامه داد: مجبورم دوباره صحبت‌هایم در روز گذشته‌ را درباره همزمان نبودن بازی ها تکرار کنم. وقتی که از 5 گروه، 3 تیم دوم صعود می کنند، ما هم مجبور بودیم بازی را ببریم و هم بخاطر شرایط سایر گروه ها تفاضل گلمان را بالاتر نگه داریم. بخاطر این همزمان نبودن، ریسک های خیلی زیادی کردیم ولی متأسفانه موقعیت های زیادی را به حریف دادیم.

او گفت: در نیمه اول، تک موقعیت هایی که می آمد، وارد دروازه ما می شد ولی موقعیت های بسیار خوبی که داشتیم وارد دروازه حریف نمی شد. اما در نیمه دوم هم ما موقعیت های زیادی داشتیم و هم تیم حریف. متأسفانه بازی را واگذار کردیم. از همه هواداران معذرت می‌خواهم. مسئولیت این شکست با من است. بازیکنان تمام تلاششان را انجام دادند.

سرمربی سپاهان خاطرنشان کرد: واقعیت این است که خودمان هم باورمان نمی شود که اینقدر راحت از دور رقابت ها کنار رفتیم. فکر می کنم برنامه ریزی خوبی کردیم. ولی ما از خوش شانسی که بعضی اوقات در فوتبال است، بهره‌مند نبودیم.

نویدکیا درخصوص فرصت های از دست رفته تیمش اضافه کرد: فکر می کنم چون به برد نیاز داشتیم، بازیکنان‌مان بیش از حد اصرار داشتند که با دقت 100 درصد ضربات آخرشان را بزنند. آنها واقعاً آرامش نداشتند و می خواستند با تمام وجودشان به تیم کمک کنند. برخی اوقات دقت بیش از حد باعث می شود نتوانید کار اصولی را انجام بدهید. اگر این اتفاق یک بار رخ می داد، مسئله ای نبود. ولی زمانیکه در 4، 5 بازی موقعیت های یک به یک را از دست می دهیم، نشان می‌دهد تمرکز لازم را نداشتیم.

سرمربی سپاهان در پایان با انتقاد از نحوه برگزاری مسابقات گفت: با این نحوه برگزاری مسابقات، فقط بازیکنان را از بین می بریم. امیدوارم سال آخری باشد که مسابقات اینگونه برگزار می شود. کنفدراسیون فوتبال آسیا باید برنامه ریزی بهتری کند. در کل دنیا بازی‌ها به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود. اینکه تیمی بیاید 20 تا 25 روز از خانواده و کشورش دور باشد، یک مدل غذای خاص بخورد و در یک هتل اقامت کند، خیلی سخت است. باید به بازیکنانم خسته نباشید بگویم. امیدوارم آخرین سالی باشد که AFC این کار را انجام می‌دهد و از سال‌ بعد مثل همیشه و مثل سالهای قبل مسابقات برگزار شوند و همه تیم‌ها به نسبت مساوی شانس داشته باشند و هم از امتیاز میزبانی و هم از هواداران‌شان استفاده کنند. امیدوارم سال‌های بعد قوی‌تر و با قدرت بیشتر به مسابقات برگردیم.

دیدگاه‌ها