کد خبر : 1821620 | 07 اردیبهشت 1401 ساعت 01:51 | 24.7K بازدید | 14 دیدگاه

باید خیلی بهتر از امشب باشیم

وینیسیوس: در برنابئو با هواداران به فینال می‌رویم

ستاره برزیلی رئال که امشب یک گل تماشایی به سیتی زد معتقد است در بازی برگشت می توانند کار تیم انگلیسی را تمام کنند.

وینیسیوس: در برنابئو با هواداران به فینال می‌رویم

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در زمین منچسترسیتی 4-3 شکست خورد ولی شانس خوبی در بازی برگشت دارد تا راهی فینال لیگ قهرمانان شود. در این بازی ابتدا سیتی دو گل پیش افتاد ولی کریم بنزما فاصله را به یک گل کاهش داد. سپس در نیمه دوم فیل فودن گل سوم را زد اما دو دقیقه بعد وینیسیوس با یک سوپرگل تماشایی گل دوم را برای رئال زد. کریم بنزما در دقیقه 82 در حالی که بازی 4-2 بود پنالتی اش را گل کرد تا باز هم فاصله به یک گل برسد.

1709128

 

وینیسیوس در پایان بازی گفت:« 90 دقیقه برنابئو باقی مانده و می توانیم تفاوت ها را رقم بزنیم. با حضور هواداران می توانیم برنده شده و به فینال برویم. واکنش خوبی به دریافت زودهنگام دو گل نشان دادیم. تسلیم نشدیم و اجازه ندادیم در بازی رفت سیتی صعودش را قطعی کند.»

وینی ادامه داد:« معتقدم برای پیروزی در بازی برگشت باید خیلی بهتر از امشب کار کنیم. به خصوص امشب در شروع بازی مشکلات زیادی داشتیم و نباید در همان شروع به ما گل می زدند. مربی هم عصبانی بود چرا که انتظار داشت ما با تمرکز بیشتری وارد میدان شویم. خوشبختانه زنده به بازی برگشت رسیدیم.»

1709154

 

سوپرگل:« توپ را گرفتم و پیش رفتم. تصور می کردم مقابلم یک مدافع باشد ولی او از من دور بود. خوشبخانه ضربه نهایی هم وارد دروازه شد تا گل زیبایی به ثمر برسانم. خیلی دویدم و باید کار را خوب تمام می کردم.»

دیدگاه‌ها