کد خبر : 1821651 | 07 اردیبهشت 1401 ساعت 11:02 | 10.9K بازدید | 7 دیدگاه

برای نوید کیا و سپاهان؛ فوتبال ادامه دارد

سپاهان در مسابقه ای که قرار بود الدحیل را شکست دهد تا صعود کند 5-2 شکست خورد تا پیش از برگزاری دیدار بین تیم های التعاون و پاختاکور همه امیدهایش برای صعود بر باد رود.

برای نوید کیا و سپاهان؛ فوتبال ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، مصاف با الدحیل یک خاطره تلخ برای محرم نوید کیا و شاگردانش به جا گذاشت. مسابقه ای که شاگردان محرم نوید کیا به اندازه انگشتان دو دست موقعیت خوب و طلایی برای گلزنی از دست دادند و البته می توانستند بیش از 5 گل از حریف دریافت کنند. نقدهای فنی بیشماری می توان به این بازی داشت. اینکه چرا سپاهان در دفاع تیمی اینقدر ضعیف نشان داد! مگر فوتبال تنها از یک بخش تشکیل شده؟ فقط حمله؟ چرا شاگردان محرم نوید کیا این قدر موقعیت از دست دادند و... به واقع نقد تیم بازنده راحت ترین تفسیر در فوتبال است.

در سایه این شکست تلخ محرم نوید کیا مسئولیت آن را بر عهده گرفته است و البته تلاش شاگردانش در این بازی را ستود. این یک برد است که الان به چشم نمی آید اما می تواند در آینده منجر به موفقیت این مربی جوان و تیمش شود. مربی ای که باخت تیمش را برعهده می گیرد و می گوید او و تیمش نقطه ضعف داشته اند که  نبرده اند حتما بازیکنان را متوجه نقطه ضعف هایی که دارند می کند و هم خود تلاش خواهد کرد که اشکالات تیمش را برطرف کند. بله درست حدس زده اید، نقطه ضعف تیم سپاهان در بازی با الدحیل تنها موقعیت هایی نبود که از دست داد. موقعیت هایی که به تیم حریف داد جای سوال داشت و نمی شود کتمان کرد دفاع اولیه وظیفه بازیکنانی است که در خط جلو به میدان می روند و دفاع در انتها به مدافعان ختم می شود.

1709138

 

سپاهان این فصل شانس قهرمانی در لیگ برتر را از دست داد. هم چنین جام حذفی؛ آخرین امید طلایی پوشان اصفهان لیگ قهرمانان آسیا بود. آنها اگر به دور حذفی صعود می کردند و در جدول شانس قهرمانی لیگ آسیا باقی می ماندند همه ناکامی ها در فوتبال ایران جبران می شد اما با حذف در لیگ قهرمانان آسیا تیره روزی های سپاهان در این فصل فوتبال تکمیل شد. با همه این اوصاف فوتبال برای محرم نوید کیا و تیمش ادامه دارد. 6 هفته از بازی های لیگ برتر باقی مانده. نمایش خوب در بازی های باقی مانده دست کم موجب می شود محرم نوید کیا و تیمش فصل را به خوبی به پایان ببرند و نگاه امیدوارانه ای به فصل آینده داشته باشند. در یک چشم بهم زدن فصل جدید فوتبالی از راه می رسد. لیگ برتر و جام حذفی. این یعنی یک فرصت تازه برای حرکت به سمت دو جام قهرمانی تازه. فرصت حضور در لیگ قهرمانان آسیا هم دوباره برای محرم نوید کیا و تیمش مهیا می شود و اگر سپاهان امروز با فراموشی همه ناکامی ها برای بهتر شدن تلاش کند آینده را به دست خواهد آورد.

در فوتبال آن تیمی برنده است که وقتی شکست می خورد دوباره از جا بلند می شود و دوباره برای تبدیل شدن به تیمی بهتر تلاش می کند.

دیدگاه‌ها