کد خبر : 1821684 | 07 اردیبهشت 1401 ساعت 13:04 | 11.7K بازدید | 0 دیدگاه

ویارئال می‌تواند به فینال CL برسد

آلبیول: همه می‌دانیم که مدعی قهرمانی نیستیم

رائول آلبیول، مدافع ویارئال، می‌گوید تیمش تنها به دیدار رفت برابر لیورپول فکر می‌کند.

آلبیول: همه می‌دانیم که مدعی قهرمانی نیستیم

به گزارش "ورزش سه"، ویارئال چهارشنبه شب در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف لیورپول برود. 
شاگردان اونای امری پیش از این موفق به حذف یوونتوس و بایرن مونیخ شده و حالا به عنوان شگفتی‌ساز این رقابت‌ها قصد دارند برای صعود به فینال روبروی لیورپول قرار بگیرند. 
رائول آلبیول پیش از این بازی گفت:« هر مرحله سخت‌تر است. یوونتوس، بایرن و لیورپول که بازی دشواری خواهد بود. ما با مسئولیت پذیری همیشگی پیش می‌رویم، سعی می‌کنیم در هر دو بازی خوب باشیم و اطمینان داریم که می‌توانیم راهی فینال شویم. می‌دانیم که بازی در آنفیلد دشوار است. این تیم آماده است چون ما رکورد خوبی در دو زمین داریم. می‌دانیم که سطح حریف از ما بالاتر است اما ما هم سلاح خودمان را داریم.»
او در پاسخ به این سوال که مدعی اصلی قهرمانی چه تیمی است اظهار داشت:« از نظر من رئال مادرید در بین این چهار تیم مدعی اصلی است. آنها نشان داده‌اند که قوی‌ترین تیم تاریخ این رقابت‌ها هستند. سیتی و لیورپول می‌توانند جلوتر از ما باشند. ما می‌دانیم که مدعی نیستیم اما برایمان اهمیتی ندارد. باید به مسیرمان ادامه دهیم. راهی طولانی را در اروپا طی کردیم و بسیار جنگیدیم تا پیش برویم.»
این مدافع درباره مرحله نیمه نهایی اضافه کرد:« ما در دیدار رفت باید بازی خوبی ارائه دهیم تا بتوانیم در بازی برگشت در ورزشگاه خودمان شانسی داشته باشیم و با حضور هواداران بتوانیم از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.»
آلبیول با اشاره به جذابیت حضور در فینال لیگ قهرمانان ادامه داد:« پس از حذف بایرن و ادامه بازی‌های لالیگا، ما فقط به بازی رفت برابر لیورپول فکر می‌کنیم. من در سرم فقط و فقط به بازی آنفیلد فکر می‌کنم. وقتی که این بازی تمام شد باید به بازی برگشت فکر کنیم. ما نمی‌توانیم به فینال در پاریس فکر کنیم. هنوز کارهای بسیاری باقی مانده و فکر کردن درباره مسائل دیگر بسیار دشوار است.»
او درباره اونای امری نیز گفت:« این مربی سال‌هاست که فوتبال‌های بسیاری را تماشا کرده و ساعت‌های بسیاری را در روز صرف کارش می‌کند. ما برنامه بازی خودمان را داریم و سعی می‌کنیم که به خوبی آن را پیش ببریم. ما گروهی هستیم که با هم ضربه می‌خوریم و همه به هم کمک می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها