کد خبر : 1821704 | 07 اردیبهشت 1401 ساعت 14:21 | 19.3K بازدید | 20 دیدگاه

مصمم و مطمئن؛ باور ستاره‌های رئال به صعود در برنابئو

رئال مادرید دیشب برابر سیتی بازنده شد اما شکست 4-3 این تیم در بازی برگشت قابل جبران است.

مصمم و مطمئن؛ باور ستاره‌های رئال به صعود در برنابئو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان را با نتیجه 4-3 به میزبانش سیتی واگذار کرد. رئال در ده دقیقه ابتدایی بازی دو گل دریافت کرد و تا دقیقه 30 می توانست دو گل دیگر هم مقابل نام سیتی به ثبت برسد اما با خودخواهی ریاض محرز چنین اتفاقی رخ نداد تا کریم بنزما از تک موقعیت خود یک گل بسازد. در نیمه دوم سیتی حساب کار را 3-1  کرد ولی وینیسیوس خیلی زود گل دوم رئال را زد. بنزما در دقیقه 82 از روی نقطه پنالتی، پاسخ گل چهارم سیتی که توسط برناردو زده شده بود را داد تا رئال در دیداری که می توانست گل های بیشتری دریافت کند، 4-3 ببازد.

1709161

 

یک هفته بعد در برنابئو بازی برگشت برگزار خواهد شد و رئال بارها نشان داده که در ورزشگاه خود قادر به انجام ماموریت های غیرممکن است. خبرنگار ال چیرینگیتو در فرودگاه شهر منچستر از بازیکنان رئال این سوال را مطرح کرد که به جبران در برنابئو باور دارند یا خیر. 

وینیسیوس با چهره ای مصمم و با دست خود تایید کرد که در برنابئو جبران خواهند کرد. مارکو آسنسیو و لوکا مودریچ هم با اطمینان از جبران گفتند و کریم بنزما نیز با لبخند به این سوال واکنش نشان داد و گفت در برنابئو یک بازی متفاوت را شاهد خواهید بود.

رئال قبل از بازی با سیتی و برابر اسپانیول می تواند قهرمانی خود در لالیگا را مسجل کند و با روحیه به بازی برگشت برسد. رئال فینالیست خواهد شد؟

دیدگاه‌ها