کد خبر : 1821712 | 07 اردیبهشت 1401 ساعت 15:38 | 36.5K بازدید | 5 دیدگاه

مربی از من عصبانی بود

پاسخ به‌موقع وینیسیوس به چشمان خون‌گرفته کارلتو

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال پس از گل سوم سیتی به شدت از وینیسیوس عصبانی بود و او را کنار زمین فرا خواند.

پاسخ به‌موقع وینیسیوس به چشمان خون‌گرفته کارلتو

به گزارش "ورزش سه"، وینیسیوس دیشب یکی از بهترین گل های سال را به ثمر رساند. ستاره 21 ساله برزیلی رئال توانست گل دوم تیمش را وارد دروازه سیتی کند و این گل تنها دو دقیقه پس از گل فیل فودن، امیدها را به اردوی رئال برگرداند. 

1709171

 

وینسیوس که دو سال پیش در بازی برگشت یک هشتم نهایی رئال برابر سیتی در اتحاد 90 دقیقه با تصمیم زیدان روی نیمکت نشست، شب گذشته ستاره تیمش بود؛ با این حال نمی توان از غفلت او روی گل سوم سیتی گذشت. وینی هنوز هم در برخی مقاطع بازی تمرکز خود را به خصوص در کارهای دفاعی از دست می دهد و این اتفاق دقیقه 53 بازی رخ داد. او نقش حمایتی خود از فرلاند مندی در سمت چپ را فراموش کرد و فرناندینیو به راحتی با گذر از او اقدام به ارسال توپ روی دروازه رئال کرد تا فیل فودن با 1.7 متر قد و با ضربه سر، گل سوم سیتی را به ثمر برساند.

1709314

 

چشمان کارلو آنچلوتی سرمربی رئال را خون گرفته بود و او بلافاصله با فریادی خشمگینانه، وینی را به کنار خط فراخواند و از او به خاطر غفلتش در کارهای دفاعی انتقاد کرد. وینیسیوس گویا به این خشم نیاز داشت چرا که دو دقیقه بعد، شاهکار خود را به سرانجام رساند:« متوجه شدم که لاپورت(مدافع میانی سیتی) وسط زمین و دور از دروازه شان است. یک حرکت بدن ریسکی نشان دادم و خوشبختانه فرناندینیو جا ماند. بسیار دویدم و کمی بعد خودم را مقابل ادرسون(گلر سیتی) دیدم. نمی توانستم آن موقعیت خوب را خراب کنم و خوشبختانه توپ وارد دروازه شد.»

وینی در پایان بازی و در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در مورد عصبانیت آنچلوتی و با خنده گفت:« بله بله، او بعد از گل سوم سیتی خیلی از من عصبانی شده بود.»

1709316

 

رئال مادرید دیشب برای متوقف کردن سیتی به خطا کردن متوسل نشد. تنها 5 خطا از رئال دیدیم و اولینش در دقیقه 39 بود. رئال برای ضربه زدن به سیتی به ابزار کارآمد خود یعنی بنزما و وینیسیوس امید داشت و از همین راه نیز نتیجه گرفت. وینی یک بار دیگر در شبی بزرگ خوش درخشید؛ ستاره ای که تا به اینجا 18 گل زده و 18 پاس گل نیز داده است. درخشان و باورنکردنی در ابتدای فصل.

دیدگاه‌ها