کد خبر : 1821718 | 07 اردیبهشت 1401 ساعت 15:59 | 25.7K بازدید | 6 دیدگاه

تبعیض آشکار گواردیولا

رفتار دوگانه؛ پپ خبرنگار اسپانیایی را تحویل نگرفت!

پپ گواردیولا در پایان بازی سیتی و رئال مادرید مصاحبه ای کوتاه و بی روح را با خبرنگار اسپانیایی داشت.

رفتار دوگانه؛ پپ خبرنگار اسپانیایی را تحویل نگرفت!

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، منچسترسیتی در بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان برابر رئال 4-3 پیروز شد تا سرنوشت تیم فینالیست به بازی برگشت در برنابئو کشیده شود. سیتی تیم بهتر میدان بود و موقعیت های گل زیادی هم خلق کرد ولی بی دقتی بازیکنانش باعث شد تا نتیجه پایانی، یک پیروزی شکننده و خفیف باشد. رئال حالا امید دارد در برنابئو این شکست را جبران کرده و به فینال برود.

1709318

 

پپ گواردیولا دوازدهمین برد خود به عنوان مربی را برابر رئال کسب کرد. او در پایان بازی ابتدا مقابل دوربین شبکه اسپانیایی "مووی استار" قرار گرفت و به سوالات ریکاردو سیه‌را پاسخ داد. مصاحبه بسیار کوتاه، خشک و بی روح بود و پپ گواردیولا به نظر تمایلی به صحبت با خبرنگار اسپانیایی نداشت تا جایی که سیه‌را پس از مصاحبه توئیت کرد:« فکر می کنم باید سوالات بیشتری را آماده می کردم.»

نکته جالب اینکه پپ کمی بعد با شبکه "CBS" مصاحبه کرد و به سوالات پیتر اشمایکل، اسطوره منچستر پاسخ داد. 

1709319

 

پپ در این مصاحبه، شاد و خندان بود و حتی به شوخی با اشمایکل نیز پرداخت. پاسخ او به یک سوال مشابه نیز جالب بود. او به خبرنگار اسپانیایی درمورد نحوه آماده سازی تیمش برای بازی برگشت پاسخی بسیار کوتاه داد ولی با خنده به CBS گفت:« فعلا فقط یک نوشیدنی می خواهم و اینکه کمی استراحت کنم. سپس به لیدزیونایتد فکر خواهم کرد. بازی مهمی در لیگ برتر داریم و بعد از لیدز باید به اسپانیا برویم و با رئال روبرو شویم. در زمان درست به بازی با رئال و اینکه چطور برابر این تیم قرار بگیریم، فکر خواهم کرد.»

پپ در نشست خبری قبل از بازی نیز به خبرنگاران اسپانیایی روی خوش نشان نمی داد و پاسخ هایش یک خطی و کوتاه بود. درست برعکس رفتارش با خبرنگاران انگلیسی.

دیدگاه‌ها