کد خبر : 1821724 | 07 اردیبهشت 1401 ساعت 16:33 | 29.5K بازدید | 6 دیدگاه

سیتی می‌توانست هشت گل بزند

دل‌پیرو: شخصیت بالای رئال، جلوی فاجعه را گرفت

الساندرو دل‌پیرو، اسطوره فوتبال ایتالیا، معتقد است تجربه و شخصیت رئال مادرید آن‌ها را همچنان امیدوار نگه داشته است.

دل‌پیرو: شخصیت بالای رئال، جلوی فاجعه را گرفت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مهمان منچسترسیتی بود؛ با وجود برتری منچسترسیتی در اکثر دقایق مسابقه و موقعیت‌های زیادی که این تیم خلق کرد، نهایتا بازی با نتیجه ۴-۳ به پایان رسید تا شاگردان کارلو آنچلوتی به دیدار برگشت در برنابئو امیدوار بمانند.

الساندرو دل‌پیرو به تحلیل بازی شب گذشته منچسترسیتی و رئال مادرید پرداخته است. دل‌پیرو به اسکای اسپورتس ایتالیا گفت: "بازی تماشایی‌ای بود، سیتی چهار گل زد، اما می‌توانست 8 گل بزند. جزئیات اغلب تفاوت را ایجاد می‌کنند. از طرفی مادرید تیمی پر از قهرمان دارد. کریم بنزما و لوکا مودریچ بازیکنان کمیابی هستند. وقتی اشتباه می‌کنی، همیشه تو را مجازات می‌کنند."

1709326

دل پیرو در ادامه گفت: "من معتقدم که این به ذهنیت آنها بستگی دارد که باشگاه این را تعیین می‌کند. دیدی بنزما چه کرد. در نقطه‌ای در حالی‌که مادرید 2-0 عقب بود او توپ را سریع برداشت و برای زدن یک ضربه کرنر هجوم برد... این علامتی بود برای اینکه نشان دهد، با وجود همه اتفاقات، آنها هنوز در بازی هستند.

رئال مادرید نیز کمی خوش شانس بود، اما برخی چیزها تصادفی اتفاق نمی‌افتد.  وقتی بازیکنان با شخصیتی مانند بنزما، مودریچ، تونی کروس دارید، این بازیکنان می‌دانند باید چه کار کنند و تجربه آرامش در شرایط سخت را دارند."

گفتنی است؛ شاگردان کارلو آنچلوتی در حال حاضر پی‌اس‌جی و چلسی را از رقابت‌ها حذف کرده‌اند. همچنین سرمربی ایتالیایی رکورددار بیشترین پیروزی در لیگ قهرمانان به‌عنوان مربی است.

دیدگاه‌ها