کد خبر : 1821733 | 07 اردیبهشت 1401 ساعت 17:26 | 15.4K بازدید | 1 دیدگاه

درخواست سید محمد حسینی از توپ بازی با الدحیل!

دیشب فوتبال روی بی‌رحم خودش را به سپاهان نشان داد تا بازی‌ای که می‌توانست ببرد را به بدترین شکل ببازد.

درخواست سید محمد حسینی از توپ بازی با الدحیل!

به گزارش "ورزش سه"، وقتی محمدرضا حسینی گل سوم سپاهان را وارد دروازه پاختاکور کرد، فکرش را هم نمی‌کردیم بعد از آن برد شیرین، فقط چهار امتیاز دیگر سهم طلایی‌پوشان از مسابقات آسیایی باشد.
در حالی‌که پیش از شروع بازی سپاهان با الدحیل بیمِ آن می‌رفت با توقف التعاون برابر پاختاکور، ناکامی احتمالا سپاهان برابر الدحیل تلخ‌تر جلوه کند، همین اتفاق هم رخ داد تا حسرت حذف سپاهان از این گروه برای هواداران فوتبال ایران باقی بماند.
اما در این حسرت و ناراحتی، خود بازیکنان هم با تماشاگران شریک هستند. شاید اگر در لحظاتی که بازی یک - یک مساوی بود یکی از دو موقعیت تک به تک نورافکن وارد دروازه حریف قطری شده بود، الان همه هواداران منتظر انتخاب حریف سپاهان در دور بعد بودند اما موقعیت‌های پرتعداد شاگردان نویدکیا یکی پس از دیگری با بدشانسی به تیر و تابلوهای تبلیغاتی پشت دروازه برخورد کردند تا حسرت، سهم سپاهانی‌ها از این مسابقات باشند.
یکی از صحنه‌های تلخ مسابقه دیشب جایی بود که ضربه محمدرضا حسینی به تیر دروازه خورد و در برگشت هم ریباند توپ راهی به دروازه پیدا نکرد. در این لحظه که دوربین چهره هافبک سپاهان را به تصویر کشیده بود، حسینی با فریادی از روی ناراحتی و کلافگی از بدشانسی بلند بلند می‌گفت: "اه... برو توی گل دیگهههه!"
گلایه‌ای که باعث شد تمام هواداران سپاهان در آن لحظه با حسینی هم‌ذات‌پنداری کنند.
1709345

1709346
به هرحال سپاهان با وجود آنکه استحقاق شکست با اختلاف ۳ گل را در بازی دیشب نداشت، اما مغلوب حریف قطری شد تا از گردونه رقابت‌های آسیایی کنار برود. حالا دیگر حسرت خوردن دردی را دوا نمی‌کند و باید دید بعد از این رقابت‌ها بازیکنان و کادر فنی سپاهان چه تدبیری برای جبران ناکامی می‌اندیشند.

دیدگاه‌ها