کد خبر : 1821734 | 07 اردیبهشت 1401 ساعت 17:28 | 8.6K بازدید | 3 دیدگاه

مطلق زاده: گلم به پرسپولیس خاص و همیشگی است

مدافع صنعت نفت می‌گوید تمام فشار‌ها را به‌خاطر هواداران تحمل کردند و جنگیدند‌.

مطلق زاده: گلم به پرسپولیس خاص و همیشگی است

به گزارش "ورزش سه"، محمود مطلق زاده در مورد شرایط صنعت نفت آبادان در وقفه ایجاد شده در لیگ گفت: سعی کردیم از این فرصت به‌نحو احسن استفاده کنیم و دو اردو داشتیم یکی در شهر تهران و یکی اصفهان و با تیم‌های خوب پیکان و ذوب‌آهن بازی کردیم تا میزان آمادگی‌مان را بالا ببریم و آماده مسابقات شویم. 
او در مورد این که در نبودش در خط دفاعی، صنعت نفت از سپاهان در آخرین بازی که انجام داد ۴ گل دریافت کرد ادامه داد: به نظر من بازی با سپاهان خاص بود و به غیر از من ۳,۴ مصدوم داشتیم و تیم‌مان چند مهره کلیدی را در اختیار نداشت، اما در کل بچه‌ها تمام تلاش‌شان را کردند و به نظرم آن روز، روز خوب تیم ما نبود، امیدوارم با نتیجه گرفتن در بازی‌های بعدی آن نتیجه را جبران کنیم.
این بازیکن که در بازی برگشت به پرسپولیس گل زد در مورد اینکه گلزنی به استقلال و پرسپولیس در کل خیلی به چشم می‌آید گفت: در تمام بازی‌ها گل زدن خوب است ولی گلزنی به استقلال و پرسپولیس چون دیده می‌شود در ذهن مخاطب می‌ماند و خاص است. به نظر من یک گل زیبا بود و خیلی‌ها از دیدن آن گل خوشحال شدند.
مدافع صنعت نفت آبادان در مورد دیدار پیش رو با شهرخودرو نظرش را اینگونه بیان کرد: امیدوارم سه امتیاز را بگیریم تا بتوانیم رتبه تک رقمی‌مان را تا پایان فصل حفظ کنیم، به نظرم بازی خیلی دشواری است. تیم شهر خودرو در بازی‌های اخیر نشان داده خیلی تیم خوبی شده.
مطلق زاده در پایان در مورد اینکه این تیم موفق شد با تمام مشکلات و حواشی تا به اینجای فصل رتبه تک رقمی را حفظ کند افزود: باید یک روزی به این حواشی و مسائل پایان داده شود ولی ما تمام سختی‌ها را تحمل کردیم و با فشاری که روی ما بود فقط به‌خاطر هواداران جنگیدیم. امیدوارم که آخر فصل هم جایگاه خوبی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها