کد خبر : 1821751 | 07 اردیبهشت 1401 ساعت 19:50 | 60K بازدید | 6 دیدگاه

درِ رختکن قفل بود، درگیری مربیان فیزیکی شد

اتفاق عجیب پیش از فینال جام حذفی

به فاصله یک ساعت تا آغاز بازی فینال جام حذفی تنش بین کادرفنی دو تیم به حداکثر میزان خود رسیده است.

اتفاق عجیب پیش از فینال جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که مهدی رحمتی و ساکت الهامی در آخرین رویارویی در مسابقه تیم‌های شهرخودرو و نساجی در لیگ فصل گذشته درگیری لفظی شدیدی پس از مسابقه داشتند، امروز قفل بودن در رختکن آلومینیوم در بدو ورود بازیکنان و کادرفنی این تیم حاشیه عجیب و جدیدی بین این دو به راه انداخت.

وقتی تیم آلومینیوم وارد ورزشگاه شد به سمت رختکن شماره دو که برای تیم میهمان مسابقه است رفت و درِ رختکن قفل بود! اراکی‌ها تصور می‌کردند بازیکنان نساجی درون رختکن هستند و در را باز نمی‌کنند.

1709375

این اتفاق باعث شد اعضای تیم آلومینیوم با بی‌نظمی رخ داده خیلی زود عصبانی شوند. در این لحظات بود که همهمه شدیدی در راهروی منتهی به رختکن‌ها شکل گرفت و اراکی‌ها مدام به درِ بسته رختکن می‌کوبیدند.

در این حین که اعضای تیم آلومینیوم گمان می‌کردند بازیکنان نساجی یا تدارکات آنها در را از پشت قفل کرده و موجب این بی نظمی شده‌اند خبر رسید که اتوبوس نساجی تازه به ورزشگاه رسیده و از در پشتی وارد رختکن شده و حالا همه دنبال این می‌گردند که چه کسی مسبب این اتفاق است‌.

1709372

اینجا بود که صادق درودگر شخصا وارد صحنه شد و مهدی رحمتی با فریاد خطاب به او گفت: آقای درودگر این چه وضعی است؟ درِ رختکن میهمان بسته است و باز نمی‌شود.

درحالی‌که درودگر سعی در آرام کردن او داشت، سرمربی آلومینیوم با همان لحن جدی گفت: من نمی‌خندم؛ امروز روز خنده نیست. نمی‌توانید برگزار نکنید! الان من بیست دقیقه است با بازیکنانم اینجا ایستاده‌ام. بزنم در را بشکنم؟ اینجا باید سریع تخلیه شود. من می‌خواهم بیست دقیقه بایستم تا سریع تخلیه شود.

در این حین اعضای تیم فوتبال آلومینیوم مکررا به در رختکن می‌کوبیدند که مشخص شد کسی از اعضای تیم نساجی داخل رختکن نیست. روال طبیعی انجام مسابقات در ورزشگاه آزادی و دریافت کلید رختکن‌ها به این شکل است که مسئولی در ورزشگاه آزادی دو ساعت پیش از شروع مسابقه کلید را به تدارکات آن تیم تحویل می‌دهد اما آلومینیومی‌ها ادعا می‌کنند که کلیدشان در اختیار یکی از مسئولان نساجی بوده و به همین دلیل پشت در مانده‌اند. همچنین به گفته یکی از اعضای کادر آلومینیوم بخشی از وسایل تیم نساجی برای بازی امروز در رختکن تیم میهمان قرار داشته است.

1709373

در این شرایط و درحالی که همه در انتظار باز شدن درِ رختکن بودند، ساکت الهامی و شاگردانش مقابل در رختکن تیم میهمان حاضر شدند و در آنجا بین آنها و کادر مهدی رحمتی در ابتدا درگیری لفظی و سپس یک درگیری فیزیکی به‌وجود آمد که با وساطت افراد حاضر در جلوی رختکن میهمان کار به جاهای باریک نکشید.

اتفاقاتی از این دست در روز انجام فینال جام حذفی که سابقه طولانی در فوتبال ایران دارد عجیب و غیرقابل باور است و باید دید تا کجا پیش خواهد رفت.

1709374

سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ هم که در ورزشگاه آزادی به سر می‌برد در این‌باره به خبرنگار ما گفت: یکی از دو تیم (نساجی) وسایل خود را اشتباها به رختکن دیگری برده بود که این سوء تفاهم را حل کردیم.

ویدئو: 250681

دیدگاه‌ها