کد خبر : 1821758 | 07 اردیبهشت 1401 ساعت 19:54 | 12.9K بازدید | 8 دیدگاه

اتینه کاپوئه:

آنفیلد جهنم است، لیورپول به قصد کُشت می‌آید!

اتینه کاپوئه، هافبک 33 ساله ویارئال مدعی شد این تیم برابر لیورپول چیزی برای از دست دادن ندارد.

آنفیلد جهنم است، لیورپول به قصد کُشت می‌آید!

به گزارش "ورزش سه"، پس از پیروزی‌های شگفت انگیز مقابل یوونتوس و بایرن مونیخ، ویارئال امشب تنها برای دومین بار در تاریخ خود در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شرکت کرده و در خانه لیورپول بازی خواهد کرد. کاپوئه، هافبک سابق تاتنهام و واتفورد که قبل از پیوستن به ویارئال در تابستان گذشته هشت سال در انگلیس بازی کرده، خاطرات خوبی از حضور در ورزشگاه آنفیلد ندارد و آنجا را به یک جهنم توصیف کرده است.

اتینه کاپوئه گفت: "استادیوم آنفیلد مانند یک جهنم است، اگر بخواهم توصیفش کنم می‌توانم بگویم یک جهنم. این بدترین استادیومی در انگلیس بود که در آن بازی کردم، چه از نظر فضا و چه نحوه بازی لیورپول. برای 90 دقیقه شما در جهنم زندگی می‌کنید. آنها این توانایی را دارند که از سطح خودشان فراتر رفته و همیشه و در هر بخشی از میدان مشکلات زیادی برای شما ایجاد کنند. 

1709376

+ژچهعثضصلیورپول هرگز متوقف نمی‌شود، آنها فقط می‌خواهند دروازه تیم حریف را باز کنند و حتی وقتی این اتفاق رخ داد نیز به کار خود ادامه می‌دهند. آنها می‌خواهند شما را ناک اوت کنند. بازیکنان لیورپول اهمیتی نمی‌دهند که چه تیمی جلوی آنها بازی می‌کند، آنها فقط می‌خواهند همه را بُکشند و تمام.

قهرمانی در لیگ قه ررمانان؟ ما هرگز این جسارت را نداشتیم که بگوییم می توانیم لیگ قهرمانان را فتح کنیم. ما کوچک ترین باشگاه در نیمه نهایی هستیم و البته ما کوچک ترین باشگاه در مرحله یک چهارم نهایی بودیم. چیزی برای از دست دادن نداریم و با لذت به کارمان ادامه می دهیم. ما در نیمه نهایی هستیم و این نشان می دهد که از یوونتوس یا بایرن نمی ترسیدیم. 

می دانیم که بخت اول 

ئزطشیذک

استادیوم‌ این تیم 70 هزار صندلی وجود دارد، برای کسی توهین‌آمیز نیست. ما مشکلی نداریم و این حقیقت است."

1709378

دیدگاه‌ها