کد خبر : 1821760 | 07 اردیبهشت 1401 ساعت 20:08 | 59.2K بازدید | 9 دیدگاه

واکنش پرز به درخواست جذب هالند و‌ امباپه(عکس)

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، در پاسخ به درخواست یک هوادار مبنی بر جذب ارلینگ هالند و کیلیان امباپه واکنش جالبی نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته و در دیداری که خیلی عملکرد خوبی برابر منچسترسیتی نداشت نهایتاً با نتیجه 4-3 برابر حریف خود شکست خورد. شاید اگر تیم پپ گواردیولا در استفاده از موقعیت‌های خود با دقت بیشتری عمل می‌کرد در همین بازی رفت رویای صعود به فینال برای لوس بلانکوس به پایان می‌رسید اما آنها نتیجه نسبتا خوبی در اتحاد کسب کردند تا همچنان به معجزه سانتیاگو برنابئو امیدوار باقی بمانند.

از طرف دیگر رئال مادرید در لالیگا نیز وضعیت فوق‌العاده‌ای دارد. شاگردان کارلو آنچلوتی تنها به یک امتیاز دیگر احتیاج دارند تا قهرمانی خود در این فصل از رقابت‌های لالیگا را قطعی کنند. با این حال فارغ از هر نتیجه‌ای که در این فصل برای رئال مادرید رقم بخورد، به نظر می‌رسد که این باشگاه در تابستان روزهای شلوغی را پشت سر خواهد گذاشت.

رئال در تابستان گذشته تمام تلاش خود را برای به‌خدمت گرفتن کیلیان امباپه انجام داد اما نهایتاً با مخالفت پاری‌سن‌ژرمن روبه‌رو شد. با این حال به نظر می‌رسد که نهایتاً در این تابستان انتقال ستاره فرانسوی به سانتیاگو برنابئو نهایی خواهد شد. از طرف دیگر ارلینگ هالند نیز یکی دیگر از گزینه‌های نقل و انتقالاتی لوس بلانکوس محسوب می‌شود اما بر اساس گزارش‌ها ستاره نروژی بیشتر به منچسترسیتی نزدیک است.

1709379

در همین راستا دیشب فلورنتینو پرز با درخواست جالب یکی از هواداران رئال مادرید روبه‌رو شد. جایی که این هوادار از رئیس باشگاه رئال مادرید درخواست کرد که کیلیان امباپه و ارلینگ هالند را به‌خدمت بگیرد و پرز تنها با یک لبخند پاسخ او را داد.

دیدگاه‌ها