کد خبر : 1821764 | 07 اردیبهشت 1401 ساعت 20:25 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

غبیشاوی: همیشه تشنه موفقیت بودیم

مربی گلرهای فولاد از عملکرد شهاب گردان در لیگ قهرمانان ابراز رضایت کرد.

غبیشاوی: همیشه تشنه موفقیت بودیم

به گزارش ورزش سه، نادر غبیشاوی مربی دروازه‌بانان فولاد خوزستان در خصوص صعود این تیم به‌عنوان صدرنشین به دور بعدی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا گفت: خدا را شکر با تلاش کادر فنی و بازیکنان و حمایت مدیریت باشگاه توانستیم از گروه سختی که داشتیم صعود کنیم؛ بازیکنان زحمت زیادی کشیدند و تمرکز کردند تا بتوانند صعود کنند که این اتفاق با اقتدار رخ داد و من این مهم را به مردم ایران علی الخصوص خوزستانی‌ها تبریک می‌گویم.
وی در مورد عملکرد شهاب گردان در این رقابت‌ها اظهار داشت: شهاب گردان در این رقابت‌ها عملکرد خوبی داشت و تاثیر بسزایی در صعود ما داشت. او با ۴ کلین شیت توانایی‌های خود را به رخ کشید و با کمک خط دفاعی توانست در صعود تیم کاملا اثر گذار باشد تا بهترین خط دفاعی را داشته باشیم. خدا را شکر احسان مرادیان و علی غلام‌زاده نیز کیفیت خوبی داشتند که همین موضوع باعث می‌شد تا گردان با انگیزه بیشتری تمرین کند و کیفیت خوبی را از خود ارائه دهد.
مربی دروازه‌بانان فولاد در خصوص اینکه فولاد حالا تنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود گفت: به‌عنوان یک خوزستانی از صعود فولاد خوشحال هستم چرا که با توجه به محرومیت استقلال و پرسپولیس، ما و سپاهان نماینده ایران در این رقابت‌ها بودیم و ما باید جوری نتیجه می‌گرفتیم تا به آسیا ثابت کنیم در حق فوتبال ما اجحاف شده است. خدا را شکر توانستیم با صعود خود از حیثیت فوتبال ایران دفاع کنیم و این برای فوتبال خوزستان مایه افتخار است و امیدوار هستم با حضور تماشاگران در آینده و با حمایت آنها بتوانیم نتایج بهتری بگیریم.
غبیشاوی در پایان در مورد اینکه آیا فولاد به فکر صعود به مراحل بعدی لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود گفت: خوشبختانه با شناختی که همه از آقای نکونام و کادرفنی دارند، می‌دانند ما همیشه سخت کوش بودیم و برای کسب موفقیت همیشه تشنه بودیم؛ برای به دست آوردن افتخارات در تلاش هستیم. مطمئنا این پایان کار فولاد نیست و ما به جاه طلبی خود در لیگ قهرمانان آسیا ادامه خواهیم داد.

دیدگاه‌ها