کد خبر : 1821816 | 08 اردیبهشت 1401 ساعت 01:49 | 34.9K بازدید | 4 دیدگاه

اندرو رابرتسون:

امشب نمی‌دویدیم پس چه زمانی وقتش بود؟

اندرو رابرتسون، مدافع کناری لیورپول از نتیجه دیدار مقابل ویارئال و برتری 0-2 رضایت دارد.

امشب نمی‌دویدیم پس چه زمانی وقتش بود؟

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در شبی که در تمام طول 90 دقیقه بر جریان مسابقه برابر ویارئال تسلط داشت، در نهایت دو بار در نیمه دوم به گل رسید و شانس های خود برای صعود به فینال را افزایش داد. اندرو رابرتسون در پایان این دیدار تاکید کرد علیرغم تقویم دشوار اخیر، بازیکنان لیورپول از این شرایط لذت می برند.

1702352

اندرو رابرتسون گفت: "شدت و انرژی ما در چند بازی گذشته واقعا بالا بوده است. پیام در بین نیمه فقط این بود که ناامید نشویم. ما به راه خود ادامه داده و سعی کردیم در جریان مسابقه صبور باشیم. این دیدار در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان برگزار می شد. اگر در این بازی نتوانید 90 دقیقه در تمام زمین مسابقه دوندگی داشته باشید، پس چه زمانی قرار است این اتفاق رخ دهد؟ انرژی لیورپول در دو بازی اخیر فوق العاده بوده است. تقویم بازی های تیم در این مدت دشوار و پرتنش بوده، اما ما بازیکنان از این شرایط لذت می بریم. هنوز کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد، اما بابت کسب این پیروزی خوشحال هستیم.

در طول بازی ما فقط باید به راه خود ادامه داده و تلاش می کردیم از سد دفاعی حریف عبور کنیم. گل اول به شما انگیزه می دهد. البته خوب می شد اگر به گل سوم هم می رسیدیم، اما برتری با دو گل و البته ثبت کلین شیت جای بحثی باقی نمی گذارد.

دیدگاه‌ها