کد خبر : 1821818 | 08 اردیبهشت 1401 ساعت 01:57 | 20.7K بازدید | 2 دیدگاه

الهامی فرمول قهرمانی را حفظ شده؟

ساکت روی ابرها قدم می‌زند

سرمربی نساجی بعد از دومین قهرمانی حذفی حالا در سطح جدیدی از مربیان ایرانی دسته‌بندی می‌شود.

ساکت روی ابرها قدم می‌زند

به گزارش "ورزش سه" بعد از فتح جام حذفی با تراکتور، باز هم عده‌ای این موفقیت را به پای ستاره‌های پرشمار تی‌تی‌ها و کاپیتان‌های تیم ملی نوشتند. مخصوصا که جنجال‌های ساکت در بازی و اخراج او از کنار زمین باعث شد برای مدتی از چشم رسانه‌ها دور بماند. حفظ نساجی بحران‌زده در سال گذشته نشان می‌داد ساکت شایسته تحسین و تعریف و تمجید است.
الهامی اما برای کنده‌شدن از مربیان میان‌رده‌ای فوتبال ایران احتیاج داشت تا موفقیت‌هایش تداوم داشته باشد. ساکت که خودش این موضوع را بهتر از هرکس دیگری می‌دانست از همان ابتدا با شکست امیر قلعه‌نویی نشان داد برای جام حذفی نقشه کشیده است. حریف بعدی اما برای ساکت شوخی‌بردار نبود. او باید با استقلال مواجه می‌شد. تیمی که یک‌بار در آستانه سرمربیگری آن قرار گرفته بود و از طرف دیگر در فینال حذفی دوسال قبل شکستش داده بود. ساکت فرهاد را هم در ۱۲۰ دقیقه آچمز کرد تا در نهایت با درخشش حقیقی راهی نیمه‌نهایی شود. جایی که تیم شگفتی‌ساز مس کرمان هم برابر نساجی حرفی نداشت تا فینالی به مراتب مهم‌تر از دیدار دو سال قبل پیش روی آقا ساکت قرار بگیرد.

1709540


جملات کلیشه‌ای در شرایطی غیرقابل انکار هستند همان‌طور که به واقع قهرمان ماندن از قهرمان شدن سخت‌تر است. الهامی در فینال هم یک مربی تازه‌نفس استقلالی را روی نیمکت آلومینیوم می‌دید. او رحمتی را هم شکست داد تا امشب بر روی ابرها قدم بزند.
ساکت کم‌کم در مسیری قدم می‌گذارد که می‌تواند موفقیت‌های او را از یک اتفاق به یک روند بدل کند. او که امسال در تیمش مسعود شجاعی و علیرضا حقیقی دو ستاره سابق تیم ملی را در اختیار دارد بهتر از هرکسی می‌داند چه بایدها و نباید‌هایی را در کارش لحاظ کند تا برچسب درجه یک روی اسمش بخورد.
امشب همه‌ ایران از ساکت تعریف می‌کنند اما مهم این است که الهامی روی زبان‌ها می‌ماند یا نه؟ موضوعی که پاسخ آن در رویکردی است که ساکت از فردا صبح و پس از یک شب نخوابیدن از خوشحالی برای ادامه مربیگری‌اش اتخاذ خواهد کرد.

1709476

 

1709541

دیدگاه‌ها