کد خبر : 1821820 | 08 اردیبهشت 1401 ساعت 02:10 | 11.2K بازدید | 6 دیدگاه

برای آسیا توان من کافی نیست؛

حدادیان: نساجی مردم مازندران را دور هم جمع می‌کند

رضا حدادیان می‌گوید رویای او این بوده که باشگاه نساجی، همه مردم مازندران را دور هم جمع کند و حالا نیز به هدفش رسیده است.

حدادیان: نساجی مردم مازندران را دور هم جمع می‌کند

به گزارش ورزش سه، مالک باشگاه نساجی در حاشیه جشن قهرمانی نساجی در جام حذفی در کنار استاندار مازندران در جمع خبرنگاران حاضر شد و در واکنش به اینکه آیا مسئولان استانی خارج از جشن ها هم در کنار نساجی هستند یا خیر گفت: انشاالله هستند.

حدادیان افزود: آقای استاندار ماموریت جدیدی گرفته‌اند و به عنوان استاندار مازندران معرفی شده‌اند. یک دوره تغییر و تحولاتی بود تا ایشان بر استان احاطه پیدا کنند اما بعد از آن بسیار عالی بودند. ما الان می‌بینیم که واقعا دو شیفت در استادیوم شهید وطنی کار می‌کنند. آقای استاندار یک فرماندار بسیار خوب تعیین کرده‌اند که واقعا ما لذت می‌بریم. من بعد از بازی با استقلال یا مس به ایشان زنگ زدم و تشکر کردم چون در استادیوم وطنی بودند و ما اینجا بازی می‌کردیم.

مالک نساجی تصریح کرد: ما در باشگاه نساجی یک هدف خاص داشتیم و به آن هدف رسیدیم و آن هم این بود که مردم مازندران را دور هم جمع کنیم. شاید در تاریخ مازندران این همت و حمایت و اجماع نبود. ما همانطور که دوست داشتیم نساجی را عامل وحدت مردم مازندران کردیم و امروز از تمام شهرها به اینجا آمدند. مرکزیت قائمشهر بود اما از تمام شهرها آمدند؛ از گلوگاه، بهشهر، ساری، نکا، بابل، رامسر، نوشهر و همه جا آمدند و این باعث افتخار باشگاه نساجی مازندران است که در قبل تک تک مردم مازندران حضور دارد. من امروز این نوید را می‌دهم که این تیم هوادار چهار میلیونی دارد؛ یعنی کل جمعیت استان مازندران. این باعث افتخار همه مردم مازندران است.

او درباره برگزاری تمرینات و بازی های نساجی در مازندران گفت: الان بحث سخت افزاری وجود دارد. شرایط لیگ برتر با لیگ های دیگر متفاوت است. در همین لیگ برتر هم من می‌توانم بگویم از نظر امکاناتی که برای تمرین داریم و امکانات لجستیک بهترین تیم ایران هستیم. درست است در خانه نیستیم اما شایطی که برای تیم است و تمرین می‌کنند بهترین است و حتی از پرسپولیس و استقلال بالاتر هستیم. از نظر زمین تمرین، پرواز هایی که شرکت هواپیمایی وارش برای تیم انجام می‌دهد، هتل و وظایفی که مدیریت باشگاه آقای سیف‌الله‌پور انجام می‌دهند چیزی کم نگذاشته‌اند. به هر حال زمین تمرین آرزوی نساجی است و انشاالله با کمک آقای استاندار کمپ را درست کنیم و بیاییم. ما باید با امکاناتی بیاییم که بتوانیم با تیم های دیگر رقابت خوبی داشته باشیم.

حدادیان در خصوص جشن قهرمانی نساجی گفت: انشاالله با هماهنگی آقای استاندار انجام می‌شود.

1709481

او درباره قهرمانی تیم امیدهای نساجی اظهار داشت: این باعث افتخار است که تیم های امید یک استان قهرمان باشگاه های ایران و تیم بزرگسالانش قهرمان جام حذفی می‌شود. این یعنی نیروی انسانی که برای یک استان نیاز است؛ دارد. این باعث افتخار است و کل ایران باید با دید مثبت نگاه کنند که جوان های ما قهرمان کشور شدند. این بازیکنان آینده سازان این مملکت هستند که شاید می‌خواستند به جاهای دیگر بروند اما ما ریلی درست کردیم و این بازیکنان در این مدیریت ریلی برای تیم های بالاتر و حرفه ای تر پیش بروند.

مالک نساجی سپس گفت: من نوید این را بدهم که با تیم های بزرگ آسیایی در سطح اطراف منطقه و حتی تیم های اروپایی صحبت کردیم که باشگاه نساجی با آنها در رده جوانان و تیم های امید ارتباط داشته باشد.

حدادیان در واکنش به صحبت خبرنگاری که از طرف تمام مردم مازندران از او تشکر کرد، با لهجه مازندرانی گفت: دست شما درد نکند. من ممنون مردم مازندران هستم و باید همه تلاش کنیم تا این تیم در مسابقات آسیایی هم نتیجه بگیرد.

مالک نساجی درباره رویا و چشم اندازی که در این باشگاه دارد عنوان کرد: رویای ما این بود که نساجی، واقعا نساجی مازندران باشد و من به این خواسته ام رسیدم. بقیه مسائل به همت مسئولین و استاندار محترم بستگی دارد.

او در پایان در مورد مسابقات آسیایی گفت: برای آسیا توان من کافی نیست و همه باید دست به دست هم بدهیم. آسیایی کردن تیم تا اینجا بود ولی بقیه ماجرا سخت تر است که من فکر می‌کنم با کمک آقای استاندار، نماینده های محترم، آقای فرماندار و مدیریت باشگاه بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

دیدگاه‌ها