کد خبر : 1821829 | 08 اردیبهشت 1401 ساعت 09:25 | 6.8K بازدید | 3 دیدگاه

هندرسون: گل اول لیورپول شانسی بود

جوردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، تایید کرد که گل اول این تیم برابر ویارئال با چاشنی شانس به ثمر رسیده است.

هندرسون: گل اول لیورپول شانسی بود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان در آنفیلد میزبان ویارئال بود و موفق شد با نتیجه 0-2 از سد این تیم عبور کند. 
شاگردان یورگن کلوپ در این بازی تسلط کاملی بر توپ و میدان داشتند و اجازه هیچ اقدامی را به تیم حریف ندادند. هرچند این تیم نتوانست در نیمه اول به گل برسد اما شرایط در نیمه دوم فرق کرد و جوردن هندرسون موفق شد طلسم دروازه ویارئال را بشکند. 
این بازیکن انگلیسی پس از پایان بازی به بی تی اسپورت گفت:« آنها تیمی بسیار منظم و با سازماندهی خوب بودند. ما می‌دانستیم که این تیم قرار است کار را برای ما سخت کند. خیلی مهم بود که بتوانیم به روند خودمان ادامه دهیم و باور داشته باشیم که در نهایت می‌توانیم آنها را در هم بشکنیم. ما این کار را با دو گل خوب انجام دادیم.»

 

1709495


او درباره گلی که به لطف برخورد با بازیکن حریف به ثمر رسانده بود اظهار داشت:« گل اول کمی از روی خوش شانسی بود. بازیسازی خوبی داشتیم اما خوش شانس هم بودیم که توپ وارد دروازه شد چون به مدافع برخورد کرد. اما وقتی برابر تیمی با دفاع عمقی بازی می‌کنید همیشه به کمی خوش شانسی نیاز دارید.»
کاپیتان لیورپول با اشاره به تاثیر گل اول در ادامه بازی اضافه کرد:« وقتی به گل اول رسیدیم، هیجان به سکوها برگشت. در اکثر دقایق بازی شرایط پرس بلافاصله پس از لو رفتن توپ بسیار خوب بود. این کار را برای آنها سخت کرد. اما بازی هنوز تمام نشده و ما کار سختی در زمین ویارئال در پیش خواهیم داشت.»

دیدگاه‌ها