کد خبر : 1821835 | 08 اردیبهشت 1401 ساعت 10:32 | 53.1K بازدید | 4 دیدگاه

درخشش بانیاما برای اولین پیروزی تاجیک‌ها

بازیکن گابنی و اولین گل برای استقلال

اریک بوکوم مهاجم گابنی تیم گل‌گهر موفق شد در بازی شب گذشته با شارجه برای تیمش استقلال تاجیکستان گلزنی کند.

بازیکن گابنی و اولین گل برای استقلال

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته آخرین بازی از دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا در حالی برگزار شد که دو تیم حذف شده گروه A لیگ قهرمانان آسیا در دیداری حیثیتی به مصاف یکدیگر رفتند.

استقلال تاجیکستان که برخلاف فصل گذشته نتوانسته بود شرایط خوبی را رقم بزند، با صفر امتیاز در قعر جدول قرار داشت و شارجه امارات با پنج امتیاز شانسی برای صعود نداشت.

نکته جالب این بازی حضور اریک بانیاما مهاجم گابنی گل‌گهر در ترکیب استقلال تاجیکستان بود. او پس از اینکه به دلیل قوانین ایران اجازه بازی در لیگ برتر خلیج فارس را پیدا نکرد، به‌صورت قرضی راهی استقلال تاجیکستان شد تا به این شکل مجوز حضور در لیگ ایران را پیدا کند چرا که استقلال دوشنبه در لیگ قهرمانان حضور دارد.

بانیاما در سایر دیدارهای استقلال هم در ترکیب اصلی حضور داشت اما این بار پایش به گلزنی باز شد و توانست در دقایق نخست تیمش را پیش بیاندازد.

1709503


در دقیقه ۱۴ این بازی ارسال کوتاه پرتاب اوت با یک سانتر همراه شد و در حالی‌که امام‌نظروف قصد داشت از پشت محوطه جریمه دروازه را باز کند، توپ او در محوطه شش قدم به اریک بوکوم رسید و او بی معطلی دروازه را گشود.

این نخستین گل اریک بانیاما در لیگ قهرمانان آسیا بود که حالا نام این مهاجم گابنی را بیش از پیش در فوتبال ایران مطرح خواهد کرد.

او در بازی رفت مقابل شارجه نیز توانسته بود یک پاس گل بدهد.

در نهایت استقلال تاجیکستان موفق شد با دو گل شارجه را شکست بدهد.

اریک بانیاما مهاجم گابنی تیم گل‌گهر است که در ابتدای فصل جذب تیم امیر قلعه نویی شد اما در نهایت به دلیل آنچه عدم احراز مجوز حضور قانونی در لیگ ایران عنوان شد، تمام بازی‌های گل‌گهر با حضور او با حکم انضباطی به شکست ۳-۰ تغییر کرد.

ویدئو: 250768

دیدگاه‌ها