کد خبر : 1821848 | 08 اردیبهشت 1401 ساعت 23:56 | 20.6K بازدید | 14 دیدگاه

تمجید اسطوره‌های فوتبال انگلیس از ستاره اسپانیایی:

نبض بازی لیورپول در دست تیاگو است

بازی درخشان تیاگو آلکانتارا، هافبک اسپانیایی، تحسین‌های بسیاری را برای این بازیکن در پی داشته است.

نبض بازی لیورپول در دست تیاگو است

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان میزبان ویارئال بود و موفق شد با نتیجه 0-2 از سد این تیم عبور کند. 
تیاگو پس از پایان بازی با توجه به عملکرد درخشانی که در این دیدار ارائه کرده بود به‌عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد و جایزه خود را دریافت کرد تا بار دیگر تاثیرگذاری‌اش در ترکیب لیورپول را نشان داده باشد. 
مایکل اوون پس از بازی در استودیو بی تی اسپورت گفت:« فکر نمی‌کنم هیچکس به کیفیت او شک داشته باشد، بلکه همه این سوال را داشتند که آیا او با شرایط لیورپول سازگار است یا خیر چون سبک بازی لیورپول با نوعی کارآیی این بازیکن فرق دارد. اما او توانست خودش را به‌خوبی ثابت کند و این موضوع خصوصا در ماه گذشته کاملا مشهود بود.»

 

1668552


او با اشاره به نقش کلیدی تیاگو در ترکیب تیم یورگن کلوپ در چند هفته اخیر اضافه کرد:« نبض بازی لیورپول به معنای واقعی کلمه در دستان او قرار دارد. دقت پاس او باورنکردنی است. به من گفته شده که دقت پاس او در بازی امشب 96 درصد بوده است.»
پیتر کراوچ، دیگر کارشناس حاضر در استودیوی بی تی اسپورت، نیز اظهار داشت:« او در خلق موقعیت عالی عمل می‌کند اما نکته مهم پاس‌هایی است که رو به جلو ارسال می‌کند. او در چند بازی اخیر بدون شک نشان داده که حداقل چندین سطح رو به بالا رفته و عملکرد بسیار خوبی داشته است.»
ریو فردیناند هم با نظرات این دو کارشناس را تایید کرد:« او بازیکنی باهوش است. من به اندازه کافی خوش شانس بودم که زمانی را با او سپری کنم و هوش او چیزی است که بلافاصله توجه شما را جلب می‌کند. همه شاهد هوش بالای او در زمین بازی هم هستند.»

دیدگاه‌ها