کد خبر : 1821883 | 08 اردیبهشت 1401 ساعت 14:03 | 14.9K بازدید | 4 دیدگاه

سراجی: در جریان برخی پاداش‌ها نبوده‌ایم

‌پاسخ فیفا را داده‌ایم اما اجازه ندارم صحبت کنم!

مهرداد سراجی می‌گوید از متن نامه فیفا باخبر است اما ترجیح می‌دهد سخنگوی فدراسیون در خصوص آن اعلام موضع کند.

‌پاسخ فیفا را داده‌ایم اما اجازه ندارم صحبت کنم!

به گزارش "ورزش سه" سرانجام یکی از اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون که بیشتر در فضای مجازی در خصوص فوتبال اظهار نظر می‌کرد حاضر شد خیلی کوتاه با رسانه‌ها صحبت کند.
درحالی که مهرداد سراجی عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون پس از جلسه این هیئت در فدراسیون، با وسیله شخصی‌اش در حال خروج از محوطه فدراسیون بود، با اصرار خبرنگاران شروع حاضر به گفت‌وگویی هرچند کوتاه شد. او در ابتدا گفت: من خیلی به شما علاقه‌مندم، وقتی هم که در باشگاه سایپا بودم همیشه پاسخگوی شما بودم. ولی الان اجازه بدهید مباحث مطرح‌شده در هیئت‌رئیسه از طریق سایت فدراسیون اعلام شود. من همیشه در بین شما بودم و در فضای مجازی هم تحرک دارم. عذرخواهی می‌کنم از اینکه نمی‌توانم پاسخ بدهم. دلگرمی ما به شما است و از شما تشکر می‌کنم برای حضورتان در اینجا. اگر رسانه‌ها نبودند خیلی از این کارها را نمی‌توانستیم پیش ببریم. کلی از ظرفیت‌های ایجادشده در فدراسیون به کمک شماست. اما مواضع رسمی فدراسیون باید از طریق فدراسیون و سخنگو اعلام شود.

خبرنگار: نظر شخصی‌تان در مورد پاداش‌های افشا‌شده چیست؟ با توجه به این که دریافت‌کنندگان آن مدعی شدند مصوبه هیئت‌رئیسه بوده است.
سراجی: در تلویزیون هم نکته‌ای عنوان کردم. آنچه مشخص است همه کارمندان فدراسیون، همه اعضای هیئت‌رئیسه ‌و همه کارکنان از حقوق و پاداش و حق جلسات برخوردارند. برخی از افراد بیش از مصوب هیئت‌رئیسه و آیین‌نامه پاداش‌ها مبالغی را دریافت کردند که آن مبالغ غیرقانونی بوده است. البته که افشای آن در رسانه‌ها کار غیراخلاقی‌ای بوده و نباید انجام می‌شده. من فکر می‌کنم این رویه باید اصلاح شود اما در جریان آن بخش از پرداخت‌های خارج از چارچوب نبودیم. اما پاداش‌هایی که در چارچوب اساس‌نامه و مصوبات بوده مسلما همه اعضای هیئت‌رئیسه، همه کارکنان و پرسنل مربوطه این حق جلسات و حقوق‌ها و پاداش‌ها را دریافت کرده‌اند.

خبرنگار: بحث‌های مطرح‌شده مربوط به تعلیق تا چه اندازه جدی است؟
سراجی: اجازه بدهید در این خصوص سخنگوی فدراسیون موضع رسمی را اعلام کند.

خبرنگار: اینکه بانوان حقوق خودشان را دریافت نکردند و در فضای مجازی این موضوع را مطرح می‌کنند اما برخی از اعضای رسانه‌ای سابق فدراسیون پاداش‌های نجومی دریافت کردند؛ غیراخلاقی نیست؟
سراجی: باور کنید من از این موضوعات اطلاعی ندارم.

خبرنگار: یعنی نمی‌دانید اعضای تیم ملی فوتسال پاداش دریافت نکرده‌اند؟
سراجی: نه اطلاعی ندارم. در مورد تصمیمات جلسه امروز مجاری رسمی فدراسیون باید صحبت کنند.
سراجی در خصوص بسته بودن حساب فدراسیون و متن نامه فیفا هم ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: بحث‌های مربوط به امور مالیاتی مشکلاتی است که باید حل شوند اما این که می‌گویم پای فوتبال ایستادم، باید اصلاح شود و بگویم ما پای فوتبال ایستاده‌ایم چون شما رسانه‌ها، اعضای مجمع، پیشکسوتان و همه دلسوزان پای فوتبال ایستاده‌ایم و من این را اصلاح می‌کنم.

خبرنگار: مگر می‌شود عضو هیئت‌رئیسه فدراسیون از نامه فیفا بی‌اطلاع باشد؟
سراجی: به هرحال یک تقسیم کاری انجام شده است. در جریان نامه هستم و پاسخ آن هم ارسال شده اما در حوزه تخصص من نبوده است. صحبتی هم در خصوص کمیته سه‌نفره انجام نشده است.

دیدگاه‌ها