کد خبر : 1821925 | 08 اردیبهشت 1401 ساعت 20:37 | 29.5K بازدید | 21 دیدگاه

آقای معمولی ۴ سال دیگر در آنفیلد

رسمی؛ کلوپ تا ۲۰۲۶ با لیورپول تمدید کرد

باشگاه لیورپول تایید کرد که قرارداد یورگن کلوپ، مربی موفق آلمانی‌اش را تا سال ۲۰۲۶ تمدید کرده است.

رسمی؛ کلوپ تا ۲۰۲۶ با لیورپول تمدید کرد

به گزارش "ورزش سه"، کلوپ در میانه فصل 16-2015 جانشین برندان راجرز شد، تا سال 2024 با لیورپول قرار داشت اما نتایج خوب او در این فصل باعث شد تا مدیران باشگاه مرسی سایدی تصمیم به تمدید قرارداد او بگیرند و اکنون به‌طور رسمی اعلام شد که قرار او و دو دستیارش، پپه لیندرز و پیتر کراویتز، تا سال 2026 تمدید شده است.

1709644

این در حالی است که پیش از این گفته می‌شد که کلوپ در پایان فصل 24-2023 از لیورپول جدا خواهد شد و برای یک سال استراحت خواهد کرد. او پس از جدایی از بروسیا دورتموند در تابستان 2015 هم گفته بود قصد دارد یک سال از مربیگری دور باشد اما پیشنهاد لیورپول باعث شد تا در اکتبر همان سال به آنفیلد برود.
کلوپ بعد از تمدید قراردادش به سایت رسمی باشگاه لیورپول گفت:" کلمات زیادی وجود دارند که من می‌توانم برای بیان احساسم در مورد این خبر از آنها استفاده کنم؛ خوشحال، مفتخر، هیجان زده و ...
هنوز در مورد ما به‌عنوان یک باشگاه، تازگی‌ای وجود دارد و این به من انرژی می‌دهد. تا زمانی که من اینجا باشم، مالکان باشگاه کاملا در مورد این باشگاه متعهد و باانرژی خواهند بود."

1709655

لیورپول شب گذشته موفق شد در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ اروپا با نتیجه 2-0 ویارئال را شکست بدهد تا همچنان امیدهایش برای کسب چهارگانه در این فصل را زنده نگه دارد. تیم کلوپ پیش از این توانسته در جام اتحادیه به قهرمانی برسد و در جام حذفی هم باید در دیدار نهایی مقابل چلسی قرار بگیرد.
قرمزها همچنین در لیگ برتر در فاصله پنج هفته تا پایان فصل، تنها یک امتیاز با منچسترسیتی فاصله دارند و کوچکترین لغزش از تیم پپ گواردیولا، آنها را به مدعی اصلی قهرمانی تبدیل خواهد کرد.
کلوپ موفق شد در سال 2019 با لیورپول قهرمان چمپیونزلیگ و جام باشگاه‌های جهان شود و یک فصل بعد هم لیورپول را بعد از 30 سال در لیگ برتر به قهرمانی رساند.

 

 

دیدگاه‌ها