کد خبر : 1821945 | 09 اردیبهشت 1401 ساعت 01:11 | 50.7K بازدید | 36 دیدگاه

یونایتد ۱-۱ چلسی: فرار از شکست با ناجی همیشگی

منچستریونایتد در دیداری خانگی مقابل چلسی با تساوی ۱-۱ متوقف شد.

یونایتد ۱-۱ چلسی: فرار از شکست با ناجی همیشگی

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار ابتدا این شاگردان توماس توخل بودند که با گل مارکوس آلونسو پیش افتادند اما کریس رونالدو خیلی زود کار را به تساوی کشید تا شیاطین سرخ از این دیدار خانگی به یک امتیاز برسند.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 5 بود که روی پاس آلونسو، ریس جیمز صاحب موقعیت شد اما ضربه او را داوید دخیا دفع کرد.
سه دقیقه بعد، این بار روی پاس میسون مونت، بار دیگر ریس جیمز در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما حضور به موقع راشفورد، دروازه یونایتد را نجات داد.
در دقیقه 9 یونایتدها اولین موقعیت جدی روی دروازه حریف را با ارسال الکس تلس ایجاد کردند اما ضربه سر برونو فرناندز دقیقا به جایی رفت که ادوارد مندی حضور داشت.
چند دقیقه بعد روی ضربه کرنر تلس، توپ با ضربه سر واران به رونالدو رسید اما ضربه برگردان او با اختلاف از کنار دروازه چلسی به بیرون رفت.
در ادامه این بازیکنان چلسی بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند و موقعیت های بهتری هم روی دروازه میزبان ایجاد کردند اما کم دقتی در زدن ضربات نهایی و واکنش های خوب دخیا باعث می شد تا این فرصت های یکی بعد از دیگری از دست برود.
بازی به همین ترتیب ادامه پیدا کرد و در نهایت نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.
یونایتد نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 48، روی ارسال کوتاه ماتیچ، رونالدو صاحب موقعیت شد اما تکل آسپلیکوئتا این فرصت را از ستاره پرتغالی یونایتد گرفت.
در ادامه بازیکنان چلسی پیش کشیدند و رفته رفته بازی را در دست گرفتند تا اینکه سرانجام در دقیقه 60، قفل دروازه یونایتد باز شد. روی حرکت ریس جیمز از سمت راست و ارسال او بود که توپ با دخالت کای هاورتز و ضربه سر او روی تیر دوم به مارکوس آلونسو رسید و او هم با یک ضربه مطمئن کار را تمام کرد.

1709684

اما این برتری تنها دو دقیقه پایدار بود و یونایتد خیلی زود به گل تساوی رسید. توپ ربایی خوب ماتیچ و پاس او برای رونالدو، با شوت قدرتمندانه این بازیکن همراه شد و مندی چاره ای جز تسلیم نداشت.

1709685

بعد از این گل بازی کمی از تب و تاب افتاد و حملات دو تیم به موقعیت ویژه ای منجر نمی شد. در دقیقه 77 بود که روی پاس مک تامینی، بار دیگر رونالدو صاحب موقعیت شد اما مندی این بار به خوبی توپ را دفع کرد.
سه دقیقه بعد همه چیز برای گلزنی ریس جیمز فراهم بود اما او که روی همکاری کانته و مونت صاحب موقعیت شده بود، با یک ضربه محکم توپ را به تیر دروازه کوبید. 
در دقایق پایانی تلاش دو تیم برای رسیدن به گل برتری ثمری نداشت و در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها