کد خبر : 1821951 | 09 اردیبهشت 1401 ساعت 09:20 | 8.2K بازدید | 4 دیدگاه

توخل: برای این تساوی کسی را متهم نمی‌کنم

توماس توخل، سرمربی چلسی، معتقد است که بازیکنان تیمش از فرصتی که برابر منچستریونایتد داشتند استفاده نکرده‌اند.

توخل: برای این تساوی کسی را متهم نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، چلسی شب گذشته در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف منچستریونایتد رفت تا دیدار خود در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر برابر این تیم برگزار کند. 
این بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید تا هر دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت داده باشند و شرایط برای هر دو در جدول به روال قبل باقی بماند. 
توخل پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت:«یک تیم شایسته پیروزی در این دیدار بود و آن تیم ما بودیم اما نتوانستیم از فرصتی که به دست آوردیم استفاده کنیم. این نمایش بسیار بسیار خوبی بود اما ما به اندازه کافی در این بازی تعیین کننده ظاهر نشدیم. بازیکنان ما در محوطه جریمه عزم کافی برای پیروزی نداشتند.»

 

1706699


او درباره عملکرد تیمش و ضعف در ضربات پایانی اظهار داشت:«این اتفاقی است که گاهی رخ می‌دهد. این به ما بستگی دارد که از این اتفاق درس بگیریم. باید در لحظات پایانی عملکرد خوبی داشته باشیم تا پاداش بگیریم. ما باید به همین یک امتیازی که گرفتیم رضایت دهیم اما این نتیجه منصفانه‌ای نیست.»
این مربی آلمانی با اشاره به گل مساوی به ثمر رسیده از سوی یونایتد اضافه کرد:«ما به سختی در طول بازی تلاش کردیم تا بتوانیم گل بزنیم و از حریف پیش بیفتیم اما حریف ناگهان یک فرصت شوتزنی پیدا می‌کند و گل می‌زند. ریس جیمز بازی بسیار خوبی داشت و میسون مونت روی تصمیماتی که گرفت خوش شانس نبود.»
سرمربی چلسی همچنین با انتقاد از عملکرد کای هاورتز و تیمو ورنر ادامه داد:«ما شانس بسیاری داشتیم. فکر می‌کنم این دو نفر امشب در اوج نبودند چون اگر اینطور بود، ما حالا پیروز این بازی لقب گرفته بودیم. مسئله همین است اما نیازی نیست کسی را متهم کنیم. ما امروز فرصت کافی برای پیروزی داشتیم.»

دیدگاه‌ها