کد خبر : 1821952 | 09 اردیبهشت 1401 ساعت 09:31 | 12.2K بازدید | 4 دیدگاه

رانگنیک: خوش شانس بودیم که با چلسی مساوی کردیم

رالف رانگینک، سرمربی منچستریونایتد، از تساوی برابر چلسی راضی به نظر می‌رسد.

رانگنیک: خوش شانس بودیم که با چلسی مساوی کردیم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در ورزشگاه اولدترافورد و در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس میزبان چلسی بود. 
دو تیم در پایان این بازی به تساوی 1-1 رضایت دادند تا شرایط آنها در جدول فرق خاصی با قبل نداشته باشد و به نظر می‌رسد که یونایتد از این نتیجه راضی‌تر از چلسی است. 
رانگنیک پس از سوت پایان بازی به خبرنگاران گفت:«ما در نیمه اول خوش شانس بودیم. داوید دخیا چند بار مجبور شد که مهارهای بسیار خوبی داشته باشد و به چند تکل لحظه آخری نیاز پیدا کردیم. فکر می‌کنم در نیمه دوم بهتر بودیم و توانستیم زمان بیشتری کنترل بازی را در اختیار داشته باشیم. هرچند بعد از دقیقه 60 گل خوردیم اما واکنش خوبی داشتیم. پاس گل نمانیا ماتیچ خیلی خوب بود و کریستیانو ضربه پایان درخشانی به توپ زد.»

 

1708273


او با اشاره به شرایط بازی در 20 دقیقه پایانی اظهار داشت:«در 20 دقیقه آخر بازی تا حدی باز شد. آنها می‌توانستند گل بزنند و ما خوش شانس بودیم که توپ به تیرک دروازه خورد اما نباید فراموش کرد که ما هم لحظات خودمان را داشتیم. کریستیانو هم می‌توانست یک یا دو گل دیگر وارد دروازه حریف کند.»
این مربی آلمانی درباره نتیجه به دست آمده اضافه کرد:«در مجموع باید تایید کنیم که خوش شانس بودیم که این یک امتیاز را کسب کردیم. اما واکنشی که در نیمه دوم از سوی بازیکنان شاهد بودیم خوب بود. دلیلی ندارد که کسی را به خاطر رفتارش متهم کنیم اما می‌شد دید که وقتی چلسی مالکیت توپ را در طول بازی در اختیار داشت، ما هیچ کنترلی روی بازی نداشتیم.»
سرمربی موقت یونایتد درباره نقشش در این تیم در فصل آینده نیز گفت:«چیزی که می‌توانم تایید کنم این است که من قطعا در پایان فصل در پست مشاوره به حضورم در این باشگاه ادامه خواهم داد و دو سال دیگر اینجا هستم. بی‌صبرانه منتظر حضور در این پست خواهم بود.»

دیدگاه‌ها