کد خبر : 1821962 | 09 اردیبهشت 1401 ساعت 11:42 | 6.4K بازدید | 9 دیدگاه

ژیرو: سرنوشت قهرمانی در دست میلان است

اولیویه ژیرو، مهاجم میلان، معتقد است که این تیم می‌تواند سرنوشت قهرمانی سری A را تعیین کند.

ژیرو: سرنوشت قهرمانی در دست میلان است

به گزارش "ورزش سه"، اینتر چهارشنبه شب دیدار عقب افتاده خودش از هفته بیستم رقابت‌های لیگ ایتالیا را برگزار کرد و با نتیجه 1-2 برابر بولونیا شکست خورد. 
این اتفاق به سود میلان تمام شد و این تیم حالا با تعداد بازی برابر و دو امتیاز بیشتر از رقیب همشهری در صدر جدول رده‌بندی قرار گرفته و امیدوار است که پس از سال‌ها بار دیگر جام قهرمانی را به دست آورد. 
ژیرو در گفتگو با مدیاست در این باره اظهار داشت:« من فکر می‌کنم ما تمامی شرایط لازم برای قهرمانی را داریم. نمی‌توانیم جا بزنیم و باید تمام تمرکزمان را روی بازی روز یکشنبه برابر فیورنتینا بگذاریم.»

 

1658340


این مهاجم فرانسوی با اشاره به فرصت خوب پس از شکست اینتر برابر بولونیا گفت:« مهم‌ترین اتفاق شکست اینتر بود چون حالا سرنوشت قهرمانی میلان در دست ما است. ما باید همچنان روی فوتبال خودمان متمرکز بمانیم. فکر می‌کنم پس از شکست اینتر انگیزه بیشتری داریم. ما فروتنی و اعتماد به نفس کافی برای پیروزی در تمام بازی‌ها را داریم.»
میلان در حال حاضر با 74 امتیاز از 34 بازی در صدر جدول قرار گرفته و اینتر در فاصله چهار هفته تا پایان این رقابت‌ها با دو امتیاز کمتر در جایگاه دو جدول رده‌بندی ایستاده است. 
با توجه به این که اینتر باید دیدار فینال جام حذفی برابر یوونتوس را نیز برگزار کند، میلان امیدوار است که فشردگی بازی‌های این تیم به سود آنها تمام و فاصله ایجاد شده با این تیم در جدول را حفظ کند.

دیدگاه‌ها