کد خبر : 1821966 | 09 اردیبهشت 1401 ساعت 12:03 | 20.6K بازدید | 7 دیدگاه

با غفلت VAR؛ ماتیچ از کارت قرمز فرار کرد (عکس)

نمانیا ماتیچ و ریس جیمز شب گذشته در جریان بازی منچستریونایتد و چلسی با یکدیگر درگیر شدند.

با غفلت VAR؛ ماتیچ از کارت قرمز فرار کرد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد میزبان چلسی بود. 
این بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید و دو تیم به تقسیم امتیازات رضایت دادند تا شرایط آنها در جدول رده‌بندی تغییر خاصی نداشته باشد. 
چلسی بارها و بارها در طول این دیدار فرصت باز کردن دروازه حریف را داشت اما مهاجمان این تیم نتوانستند از فرصت ایجاد شده استفاده کنند و سه امتیاز این بازی را از آن خود کنند. 
با این حال این دیدار بدون تنش و اتفاق خاصی ادامه داشت تا این که ریس جیمز و نمانیا ماتیچ در دقیقه 66 و در حالی که بازی با گل‌های مارکوس آلونسو برای چلسی و کریستیانو رونالدو برای منچستریونایتد مساوی دنبال می‌شد، با یکدیگر درگیر شدند. 

 

1709705


جیمز قصد داشت جهت ارسال سانتر روی محوطه جریمه حریف برای یکی از بازیکنان چلسی پیشروی کند اما ماتیچ خطر ایجاد شده را احساس کرد و مانع از ارسال این توپ شد تا ضربه کرنری به سود چلسی اعلام شود. 
در حالی که جیمز تعادلش را از دست داده و با صورت روی زمین افتاده بود، ماتیچ پشت پای این بازیکن 22 ساله را لگد کرد. 
این مدافع انگلیسی درحالیکه بسیار عصبانی بود، بلافاصله از زمین بلند شد و به سمت ماتیچ هجوم برد. این دو نفر دقایقی با یکدیگر درگیر شدند اما با دخالت داور و دیگر بازیکنان از هم جدا شدند. 
به نظر می‌رسد که ماتیچ خوش شانس بود که کمک داور ویدیویی روی این صحنه دخالت نکرد، چرا که ممکن بود به راحتی به دلیل خطایی که انجام داده بود کارت قرمز را دریافت کرده و از زمین بازی اخراج شود. این اتفاق می‌توانست بسیار به ضرر یونایتد تمام شده و حتی زمینه‌ساز باخت دیگری برای این تیم شود.

دیدگاه‌ها