کد خبر : 1821970 | 09 اردیبهشت 1401 ساعت 12:33 | 282.3K بازدید | 8 دیدگاه

رویایی که به حقیقت تبدیل شد؛

هم‌بازی مسی و رونالدو اشک‌ خانواده‌اش را درآورد(عکس)

آلخاندرو گارناچو، پدیده 17 ساله و آرژانتینی منچستریونایتد شب گذشته اولین بازی خود را برای این تیم انجام داد.

هم‌بازی مسی و رونالدو اشک‌ خانواده‌اش را درآورد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد شب گذشته در چارچوب هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس در اولدترافورد میزبان چلسی بود. شاگردان رالف رانگنیک امیدوار بودند با پیروزی در این دیدار کورسوی امید خود برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را حفظ کنند اما نهایتاً شیاطین سرخ با نتیجه 1-1 متوقف شدند تا این هدف برای آنها تقریبا غیر ممکن به نظر برسد.

در نیمه اول چلسی کاملا توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست از موقعیت‌های خود استفاده کند. در نیمه دوم حملات این تیم نتیجه داد و مارکوس آلونسو موفق شد تیم توماس توخل را پیش بیندازد. با این حال فقط دو دقیقه بعد فوق ستاره پرتغالی منچستر یونایتد یعنی کریستیانو رونالدو گل تساوی را به ثمر رساند و نهایتاً بازی با همین نتیجه نیز به پایان رسید.

یکی از نکات جالب توجه دیدار دیشب به تعویض لحظات پایانی رالف رانگنیک بازمی‌گشت. جایی که سرمربی آلمانی تصمیم گرفت آلخاندرو گارناچو را در دقیقه 90 به زمین بفرستد تا این بازیکن 17ساله اولین بازی خود برای شیاطین سرخ را آن هم در اولدترافورد انجام داده باشد.

پدیده آرژانتینی بعد از بازی در صفحه اجتماعی خود توییت جالبی را به اشتراک گذاشت و این گونه به اولین بازی اش برای منچستریونایتد واکنش نشان داد: 
"لحظه باورنکردنی، اولین حضور من در 17 سالگی برای منچستریونایتد در لیگ برتر در تئاتر رویاها. نمی‌توانم احساسی که الان دارم را با کلمات بیان کنم، از 4 سالگی رویای این لحظه را داشتم. بچه ها به یاد داشته باشید، رویاها واقعاً به حقیقت می پیوندند."

1709714

این یک سال به یاد ماندنی برای این جوان 17 ساله بود. ماه گذشته، او نقش مهمی در کمک به منچستریونایتد برای رسیدن به فینال تاریخی جام حذفی جوانان پس از گلزنی در پیروزی 3-0 مقابل ولوز ایفا کرد. این مهاجم در تابستان سال 2020 از اتلتیکو مادرید به منچستر یونایتد نقل مکان کرد، پیش از این در دیدار مقدماتی جام جهانی مقابل اکوادور و ونزوئلا به اردوی تیم ملی آرژانتین که 44 بازیکن در آن حاضر بودند نیز دعوت شد.

او با لیونل مسی تمرین کرد و حتی پس از یک جلسه تمرین در کنار برنده هفت توپ طلا عکس گرفت. گارناچو که از طریق مادرش واجد شرایط بازی برای آلبی سلسته است، سپس به اولدترافورد بازگشت و در کنار کریستیانو رونالدو به تمرینات تیم اصلی فرستاده شد.

1709713
1709712
1709711

نکته جالب توجه دیگر درباره گارناچو این که شب گذشته خانواده او نیز در اولدترافورد حضور داشتند و دوربین‌ها در حالی آنها را شکار کردند که از شدت خوشحالی بابت اولین بازی فرزندشان برای منچستریونایتد اشک شوق می ریختند.

در انگلیس این باور وجود دارد که آینده درخشانی در انتظار این ستاره آرژانتینی خواهد بود. از طرف دیگر سرمربی هلندی و جدید منچستر یونایتد یعنی اریک تن‌هاخ همواره نشان داده که اعتقاد ویژه ای به استفاده از جوانان دارد و این می تواند مسیر گارناچو برای تبدیل شدن به یک ستاره جهانی را هموارتر کند.

دیدگاه‌ها