کد خبر : 1821972 | 09 اردیبهشت 1401 ساعت 12:52 | 108.2K بازدید | 20 دیدگاه

اولا کلوپ، مشهورترین در چند ساعت

زنی که اف سی لیورپول به او مدیون است

به گفته یورگن کلوپ، همسر او عامل اصلی تمدید قراردادش با لیورپول بود؛ اتفاقی بزرگ و خوشحال کننده برای هواداران لیورپول در سراسر دنیا.

زنی که اف سی لیورپول به او مدیون است

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته و با اعلام رسمی باشگاه لیورپول، یورگن کلوپ امروز قرارداد جدید خود با باشگاه بندرنشین را امضا کرد. قرارداد قبلی کلوپ با لیورپول تا سال ۲۰۲۴ معتبر بود و حالا پس از توافق جدید، او تا پایان فصل ۲۶-۲۰۲۵ به باشگاه متعهد است. سرمربی آلمانی در اکتبر ۲۰۱۵ هدایت قرمزها را بر عهده گرفت و با سابقه‌ترین مربی فعلی لیگ برتر انگلیس روی نیمکت تیم خود محسوب می‌شود. همچنین پپ لیندرز و پیتر کراویتس به عنوان دستیاران کلوپ قراردادهای خود با لیورپول را تمدید کردند تا پروژه باشگاه با کادرفنی مشخص پیش برود.

1709655

 

کلوپ در پیامی ویدیویی برای هواداران لیورپول به نوعی فاش ساخت که همسرش نقش مهمی در تمدید قرارداد او داشت:«اولا عاشق اینجاست. اگر او می‌گفت من عاشق فوتبال و فوتبال دیدن هستم اما می‌خواهم به خانه برگردیم، آن وقت به خانه برمی‌گشتیم(آلمان)؛ این حقیقت داستان است. او باعث شروع این داستان‌ها شد. اولا چند روز پیش به من گفت ما واقعا می خواهیم دو سال دیگر این شهر و این هواداران را ترک کنیم؟ حرفی که باعث شد بیشتر به تمدید فکر کنم.»

1709789

 

پس از شش سال و نیم اقامت در مرسی ساید، به نظر می رسد این زوج متاهل در آن منطقه مستقر شده و به زندگی در آنجا عادت کرده اند. در حالی که کلوپ از زمان ورودش به این باشگاه به یکی از مشهورترین مربیان فوتبال جهان تبدیل شده است، کمتر درباره همسر او صحبت شده است اما حالا سایت معتبر گل نکات جالبی را در این باره منتشر کرده است.

اولا ساندروک کیست؟ اولا قبلا به عنوان معلم کار می‌کرد اما اکنون یک رمان نویس شده است. او کتابی برای کودکان نوشت درباره پسری که یک توپ جادویی پیدا می کند که او را به بازیکنی خارق العاده تبدیل می کند.

1709722

او همچنین به عنوان یک فرد خیر شهرت دارد که به دلیل فعالیت های بشردوستانه و ازدواج با کلوپ، که پیش از این هدایت بروسیا دورتموند را بر عهده داشت، به او لقب "بانوی اول بوندسلیگا" را دادند.

گفتنی است کلوپ از همسرش به عنوان اولین دلیل تصمیم خود برای تمدید با لیورپول تا سال 2026 یاد کرد.  کلوپ در ویدئویی که از حساب توییتر باشگاه منتشر شد، گفت: "دو سال دیگر می مانم... چرا؟ حالا سوال اینجاست. چون اولا میخواد بمونه! به عنوان یک شوهر خوب وقتی زنت میخواد بمونه چیکار میکنی؟می‌مونی."

1709790

کلوپ چگونه با همسرش آشنا شد؟  کلوپ و اولا زمانی با هم آشنا شدند که او به عنوان پیشخدمت در یک کافی شاپ در مونیخ در طول اکتبرفست کار می کرد. این زوج سپس در دسامبر 2005 ازدواج کردند.

دیدگاه‌ها