کد خبر : 1821984 | 09 اردیبهشت 1401 ساعت 13:53 | 5.3K بازدید | 3 دیدگاه

برونو فرناندز: از حمایت همیشگی هواداران سپاسگزارم

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی یونایتد، از هواداران این تیم به خاطر حمایتی که از بازیکنان دارند تشکر کرد.

برونو فرناندز: از حمایت همیشگی هواداران سپاسگزارم

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در ورزشگاه اولدترافورد میزبان چلسی بود و این بازی در نهایت با تساوی 1-1 به پایان رسید. 
مارکوس آلونسو گل اول این بازی را برای آبی‌های لندن به ثمر رساند و پس از آن کریستیانو رونالدو بود که موفق شد گل تساوی را وارد دروازه حریف کند و بازی را به تساوی بکشاند. 
شیاطین سرخ در چند هفته اخیر نتایج بسیار ضعیفی را به دست آوردند و همین موضوع باعث شد که شانس کسب سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را از دست بدهند. 
آنها در دیدار برابر لیورپول با چهار گل شکست خوردند تا خشم هواداران این تیم بیش از پیش برانگیخته شده و اعتراضات علیه خانواده گلیزر، مدیریت آمریکایی این باشگاه، به اوج برسد. 

 

1694863


یونایتد همچنین در بازی برابر آرسنال نیز با نتیجه 1-3 شکست خورد. در حالی که بازی 1-2 دنبال می‌شد، یک پنالتی به سود این تیم گرفته شد و برونو فرناندز پشت این ضربه قرار گرفت اما نتوانست این توپ را به گل تبدیل کند تا بازی را به تساوی بکشد و چند دقیقه بعد گل سوم توپچی‌ها به ثمر رسید. 
برونو فرناندز پس از بازی شب گذشته با انتشار تصویری از خودش در اولدترافورد در صفحه رسمی توییترش نوشت:« از شما به خاطر حمایت بی‌دریغ و همیشگی از من در روزهای خوب و بد سپاسگزارم.»
منچستریونایتد با یک امتیاز این بازی تعداد امتیازاتش را از 35 دیدار به عدد 55 رساند و در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار گرفت. این در حالی است که وستهام با یک بازی کمتر 52 امتیازی است و احتمال دارد جای این تیم را در رده ششم بگیرد.

دیدگاه‌ها