کد خبر : 1822022 | 09 اردیبهشت 1401 ساعت 18:21 | 103.7K بازدید | 53 دیدگاه

به بهانه درخشش ادامه‌دار CR7

رونالدو در ۳۷ سالگی؛ یک سر‌و‌گردن بالاتر از همه!

عملکرد این روزهای فوق‌ستاره‌ی پرتغالی منچستریونایتد دوست و دشمن را به تعریف وا داشته است.

رونالدو در ۳۷ سالگی؛  یک سر‌و‌گردن بالاتر از همه!

به گزارش "ورزش سه" رونالدو بار دیگر در برابر یکی از پنج تیم بالانشین جدول لیگ جزیره گلزنی کرد و نشان داد همچنان بازیکن بازی‌های بزرگ است. ستاره‌ای که در ابتدای ناکامی منچستر در این فصل به عنوان مقصر در بین رسانه‌ها و کارشناسان فوتبال انگلیس قلمداد و حضورش در رختکن منچستر یک معضل تعریف می‌شد، حالا هیچ بازی‌ای را بدون گلزنی به پایان نمی‌برد و با گل‌های نجات‌بخش خودش از رقم‌خوردن یک فاجعه برای منچستر جلوگیری کرده است.
درخشش رونالدو در بازی دیشب برابر چلسی و باز کردن دروازه ادوارد مندی برای فرار یونایتد از شکست، بار دیگر او را به یکی از ترندهای توییتر تبدیل کرد تا همه از تاثیرگذاری صحبت کنند. در ادامه بعضی از این واکنش‌ها را می‌بینید.

1709803

حساب کاربری شبکه ESPN در انگلستان با استفاده از اموجی بُز که نماد اختصاری عبارت "GOAT یا همان بزرگ‌ترین در تمام تاریخ" است، آمار شگفت‌انگیز رونالدو را یادآوری کرده: هیچ بازیکنی به اندازه رونالدو برابر پنج تیم بالای جدول لیگ برتر گلزنی نکرده است.

1709804

بلیچر ریپورت گلزنی‌های رونالدو را از منظر دیگری بررسی کرده و به این نکته اشاره کرده که با حضور چندین ستاره‌ی تراز اول در منچستر، پنج گل آخر این تیم را رونالدو به ثمر رسانده است.

1709805

یک صفحه هواداری یونایتد، عملکرد فوق‌العاده کریس را به حضور اولیه‌اش در منچستر تشبیه کرده و با اشاره به ذهنیت جنگجوی رونالدو نوشته: رونالدو در ۳۷سالگی هنوز مثل همان رونالدوی لاغراندام ۱۸ ساله که اشتیاق داشت فرگوسن را تحت تاثیر قرار دهد فوتبال بازی می‌کند.

1709806

صفحه توییتر وبسایت گل هم با انتشار تصویری از رونالدو و سیلوا به عبور موفقیت‌آمیز این دوچهره از آزمون زمان و بالارفتن سن اشاره کرده است.

1709808

یکی دیگر از کاربران هوادار منچستر یونایتد با تمجید از عملکرد کریستیانو رونالدو به رشفورد کنایه زده است: تصور کنید یک بازیکن آماده‌ی ۲۴ ساله هستید که برای تیم بچگی‌تان بازی می‌کنید و می‌بینید رونالدو از جلو به عقب برمی‌گردد تا برای چندبار جای خالی شما را پوشش دهد و باز هم به قدم زدن با اکراه در همان حوالی ادامه می‌دهید!

1709807

فابریزیو رومانو مصاحبه رانگنیک با اسکای را بازتاب داده و به نقل صحبت‌های او در مورد آینده رونالدو پرداخته است:" این به نگرش کریس بستگی داره، اون ۳۷ سالشه و این عادی نیست اما اگر مثل دیشب بازی کنه هنوز می‌تونه یک کمک بزرگ به تیم باشه. این تصمیم تن‌هاگ و البته رونالدو خواهد بود که در فصل بعد چه کاری می‌تونه انجام بده اما عملکرد این فصلش فوق‌العاده بوده."

1709809

اسکای اسپورت هم رده‌بندی گلزنان برتر این فصل جزیره برابر پنج تیم بالا‌نشین را توییت کرده که نشان می‌دهد رونالدو به اندازه مجموع صلاح و مانه به تیم‌های برتر لیگ گل زده است.

1709811

ریو فردیناند بازیکن سابق منچستر و مفسر مشهور شبکه‌ بی‌تی‌اسپورت هم در توییتی با طعنه به کسانی که رونالدو را مشکل تیم می‌دانستند نوشت:" مشکل... و یکی دیگه( یک گل دیگر)! "

1709810

یکی از فن‌پیج‌های رونالدو هم جمله جالب روی کین که کارشناس شبکه بی‌تی‌اسپورت در بازی دیشب بود را توییت کرده است:" تصور کنید رونالدو در تیم چلسی بازی می‌کرد. ۵۰ تا گل می‌زد!"

1709812

ساموئل، سردبیر نشریه‌ی منچستر ایونینگ هم آمار کریس را با سال ۰۷-۲۰۰۶ او مقایسه کرده و نوشته: رونالدو فصل ۰۷-۲۰۰۶ را با ۲۳ گل برای شیاطین سرخ به پایان برد درحالی که ۲۳ سالش بود. او دیشب بیست و سومین گل فصلش را درحالی به ثمر رساند که ۳۷ ساله است.

1709813

کاربر خوش‌ذوق دیگری تصویری از پرش رونالدو در فینال چمپیونزلیگ ۲۰۰۸ روی سر مایکل اسین را با پرش دیشب رونالدو بالاتر از تیاگو سیلوا کولاژ کرده و نوشته:" ایرلاین کریستیانو هرگز در ارتفاع کم پرواز نمی‌کند."

دیدگاه‌ها