کد خبر : 1822035 | 09 اردیبهشت 1401 ساعت 21:03 | 84.7K بازدید | 15 دیدگاه

بمب روحیه برای میها؛

تشویق مقابل بیمارستان؛ سرطان را شکست بده! (عکس)

بازیکنان بولونیا در مقابل بیمارستان به ملاقات سینیشا میهایلوویچ رفته تا پیروزی مقابل مدافع عنوان قهرمان لیگ ایتالیا را جشن بگیرند.

تشویق مقابل بیمارستان؛ سرطان را شکست بده! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سینیشا میهایلوویچ در اوایل سال 2019 اعلام کرد به سرطان خون مبتلا شده و از آن زمان با تمام توان مبارزه کرد تا بتواند این به قول خودش مهمان ناخوانده را شکست دهد. سرمربی بولونیا در هفته های اخیر در پلی کلینیک سنت اورسولا در امیلیان بستری شده و دوباره در تلاش برای غلبه بر بیماری سرطان است. 

البته ابتدا عنوان شد که میها موفق به غلبه بر این بیماری شده و هیچ نشانی از سرطان در وجود او دیده نمی شود، اما خود سینیشا چندی قبل اعلام کرد که باید مجددا در بیمارستان بولونیا بستری شود تا دوباره تحت درمان قرار گیرد. البته سینیشا میهایلوویچ در این مدت هرگز تنها نبوده و باشگاه بولونیا و بازیکنان این تیم با تمام توان به این سرمربی باتجربه روحیه داده اند.

1709826

حالا بازیکنان بولونیا در حرکتی غافلگیرکننده به ملاقات این سرمربی رفته و باعث شدند میهایلوویچ به شدت احساساتی شود. بولونیا دو شب پیش دست به کار بزرگی زد و موفق شد در خانه خود با نتیجه 1-2 از سد اینتر مدعی عبور کند. این نتیجه در شرایطی رخ داد که نراتزوری برای فتح اسکودتو مبارزه می کرد، اما در نهایت در مقابل بولونیا غافلگیر شد.

1709827

حالا آنها به مقابل بیمارستان محل بستری سینیشا میهایلوویچ رفته و اینگونه شادی این پیروزی بزرگ را با سرمربی خود تقسیم کردند. بازیکنان بولونیا به صورت دسته جمعی در میدان روبروی بیمارستان حضور یافته و با صدای بلند به تشویق سرمربی خود پرداختند.

سینیشا میهایلوویچ که از این حرکت بازیکنان تیم خود به وجد آمده بود، از روی تخت بلند شد و خود را به پنجره اتاق رساند تا به ابراز احساسات بازیکنان بولونیا پاسخ مثبت دهد. این رفتار بازیکنان به شدت مورد ستایش قرار گرفته و به نظر روحیه بالایی به سینیشا میهایلوویچ برای ادامه مبارزه خود با بیماری سرطان خون تزریق کرده است.

1709828

دیدگاه‌ها