کد خبر : 1822038 | 09 اردیبهشت 1401 ساعت 22:12 | 11.4K بازدید | 1 دیدگاه

لمپارد: چلسی؟ تمام فکر و ذکرم اورتون است

فرانک لمپارد، سرمربی اورتون مدعی شد با تمام توان برای غلبه بر چلسی کار خواهد کرد.

لمپارد: چلسی؟ تمام فکر و ذکرم اورتون است

به گزارش "ورزش سه"، بعد از حدود یک سال و نیم عملکرد نه چندان درخشان روی نیمکت چلسی، فرانک لمپارد سال گذشته جای خود را به توماس توخل داد تا آنها در ادامه فصل موفق به فتح لیگ قهرمانان شوند. حالا و در آستانه تقابل اورتون مقابل چلسی، فرانک لمپارد در مورد رویارویی با تیم سابق خود و البته تلاش برای کسب سه امتیاز صحبت کرده است.

1688938

فرانک لمپارد گفت: "چلسی تیم فوق‌العاده‌ای است و من آنها را به خوبی می‌شناسم. من با اکثر بازیکنان چلسی کار کرده‌ام و بنابراین از کیفیت این تیم باخبرم. آنها تیم بسیار خوبی بوده و سرمربی فوق‌العاده‌ای در اختیار دارند. از دقیقه اول تا 90 به تمرکز، آمادگی و البته نظم نیاز داریم. با توجه به سبک بازی چلسی و چیدمان، این دیدار با مسابقه هفته قبل مقابل لیورپول متفاوت خواهد بود. 

رقابت برای فتح لیگ برتر روی نیمکت چلسی و مبارزه برای فرار از سقوط با اورتون؟ شرایط در هر دو تیم خیلی شبیه به یکدیگر است، من واقعا به کنترل فشار عادت دارم. در گذشته از اینکه یک فصل بدون چنین فشارهایی پیش برود ناراحت می شدم، زیرا به این معنی است که شما به نتیجه مورد نظر خود نمی رسید. بازی کردن در مقابل چلسی در این هفته لیگ برتر موضوع مورد اهمیت برای من نیست و تمام فکر و ذکر من با اورتون است. تنها هدفم آماده کردن تیم برای پیروزی در مسابقات پیش رو است. این تنها موضوعی است که همه ارکان حاضر در چلسی نیز از من انتظار دارند که انجام دهم و من تمرکز خود را روی رسیدن به این هدف قرار خواهم داد."

دیدگاه‌ها