کد خبر : 1822041 | 09 اردیبهشت 1401 ساعت 22:36 | 9.8K بازدید | 3 دیدگاه

ذوب آهن خیلی زود تسلیم شد

گرگان، یک گام تا فتح دوباره لیگ بسکتبال

تیم شهرداری گرگان دیدار سوم فینال لیگ برتر بسکتبال را قاطعانه به سود خود رقم زد.

گرگان، یک گام تا فتح دوباره لیگ بسکتبال

به گزارش ورزش سه، دیدار سوم از فینال لیگ برتر بسکتبال در حالی امشب در سالن بسکتبال مجموعه آزادی برگزار شد که پیش از این شهرداری گرگان و ذوب آهن هر کدام یک برد را کسب کرده بودند.

*کوارتر اول:
کوارتر اول در حالی آغاز شد که همه چیز تحت تاثیر غیبت هواداران ذوب آهن بود که پشت در ورزشگاه مانده بودند و امکان ورود به ورزشگاه را پیدا نکردند.

در آغاز این کوارتر بازیکنان شهرداری گرگان عملکرد درخشانی را ارائه کردند و توانستند ۱۳ امتیاز متوالی را کسب کنند. در ادامه ذوب آهن روی پرتاب اصلانی دو امتیاز گرفت و به بازی برگشت.

با این حال روی درخشش پری پتی که به تنهایی ۷ امتیاز گرفت، شهرداری گرگان با نتیجه ۱۳-۲۰ کوارتر اول را به سود خود خاتمه داد.

* کوارتر دوم:
مهمترین اتفاق در آغاز کوارتر دوم این بود که هواداران ذوب آهن نیز وارد سالن شدند و تیمشان را تشویق کردند و البته در شروع علیه رییس فدراسیون شعار دادند.

در حالی که ذوب آهن اختلاف را کمتر کرده بود، پرتاب سه امتیازی یاسین کلا بازی را ۲۰-۳۳ کرد.
گرگان در ادامه اختلاف را به ۱۸ امتیاز افزایش داد و گام بزرگی به سمت پیروزی برداشت تا سرمربی این این تصمیم به استفاده از بازیکنان جوان بگیرد.

* کوارتر سوم:
شهرداری گرگان در این کوارتر نیز شروع بهتری داشت و در نهایت کسب امتیاز ۵۳ برای این تیم باعث شد تا سرمربی ذوب آهن وقت استراحت بگیرد.

محمد جمشیدی ستاره تیم گرگان یک امتیاز دیگر برای تیمش کسب کرد تا اختلاف به ۲۴ امتیاز افزایش یابد. در ادامه پری پتی موقعیتی مطلوب را از دست داد و قلی زاده بازیکن ذوب آهن نیز نتوانست از این فرصت استفاده کند.
در حالی که ذوب آهن برای جبران نتیجه تمام تلاش خود را می‌کرد، گرگان موفق شد اختلاف را افزایش دهد و این اودراس بود که با پرتاب سه امتیازی شرایط را برای تیمش بهتر کند.
پس از تایم استراحت ذوب آهن، اشکان خلیل نژاد دو امتیاز برای ذوب آهن کسب کرد تا بازی ۳۵-۶۶ شود.
حامد سهراب نیا سه امتیاز متوالی برای ذوب آهن کسب کرد و در پایان کوارتر اختلاف را کمتر کرد.

کوارتر چهارم:
آخرین کوارتر بازی با درخشش پری پتی آغاز شد که پنج امتیاز را برای تیمش گرفت و بازی را ۷۶-۴۳ کرد. در ادامه قلی زاده با یک پرتاب سه امتیازی تیمش را به امتیاز ۴۶ رساند.
حامد سهراب نژاد بازیکن بلند قامت ذوب آهن پس از اینکه یک فرصت را از دست داد، خودش توپ برگشتی را تبدیل به امتیاز کرد.
پرتاب فوق العاده شیخی بازیکن جوان و تعویضی شهرداری گرگان وارد تور شد تا او سه امتیاز را به امتیازات تیمش اضافه کند. در ادامه یاسین کلا که به شدت مورد تشویق هواداران قرار داشت، دو امتیاز کسب کرد.
بازیکنان گرگان که از پیروزی خود مطمئن به نظر می‌رسیدند، اقدام به پرتاب سه امتیازی می‌کردند و در فاصله یک دقیقه تا پایان، نجفی با پرتاب سه رو امتیازی تیمش را را به امتیاز ۹۲ رساند.

در نهایت بازی با نتیجه ۹۲-۵۹ به پایان رسید تا شهرداری گرگان فقط یک برد تا تکرار قهرمانی سال گذشته فاصله داشته باشد.

دیدگاه‌ها