کد خبر : 1822046 | 10 اردیبهشت 1401 ساعت 00:10 | 51.9K بازدید | 5 دیدگاه

بلندترین فریاد آزادی برای عبدی(عکس)

گلزن نساجی مازندران خوشحال‌ترین فرد حاضر در ورزشگاه آزادی در بازی فینال جام حذفی بود.

بلندترین فریاد آزادی برای عبدی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی مازندران در بازی فینال جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک بیش از ۱۵ هزار تماشاگر را در کنار خود داشت که سراپا مشغول تشویق بودند و به غیر از دقایق پایانی نیمه اول، در تمام لحظات به‌صورت منظم از تیم خود حمایت می‌کردند، اما بلندترین فریاد در بین تمام حاضرین در ورزشگاه آزادی اختصاص به گلزن نساجی داشت.

مهرداد عبدی که فصل خوبی در نساجی مازندران سپری می‌کند و مهره ثابتی در خط میانی این تیم است، پس از نمایش درخشان در بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل مس کرمان که بیشترین تاثیرگذاری را در برد تیمش داشت، در مسابقه فینال هم ستاره سرخ‌پوشان مازندرانی بود و مهم‌ترین گل زندگی خود را  زد.

هافبک دفاعی نساجی که با دوندگی و جنگندگی زیاد در میانه زمین بارها با قطع توپ و پیروزی درنبردهای هوایی و زمینی اجازه نداد بازیکنان نساجی در خلق موقعیت موفق عمل کنند و در جلوگیری از حملات و بازی‌سازی بازیکنان حریف موثر کار کرد، نقش اول پیروزی شاگردان الهامی برابر آلومینیوم بود.

مهرداد عبدی که بخاطر دور بودن از دروازه حریفان و اجازه نداشتن برای نفوذ به محوطه جریمه حریف مدت‌ها گلزنی نکرده بود، ارسال ایوب کلانتری را به زیبایی با ضربه پشت سر به گوشه دروازه حسین پورحمیدی فرستاد تا گل قهرمانی نساجی مازندران را به ثمر رساند و این چنین فریاد شادی در ورزشگاه آزادی سر بدهد.
عکس: امیرحسین خیرخواه

1709422

دیدگاه‌ها