کد خبر : 1822050 | 10 اردیبهشت 1401 ساعت 00:47 | 37K بازدید | 9 دیدگاه

تصویر عجیب میهایلوویچ در بیمارستان

بازیکنان وفادر و اشک‌های سرمربی شگفتی‌ساز

میهایلوویچ؛ ممنوع‌الملاقاتی که یوونتوس، میلان و سرطان را باهم متوقف می‌کند!

بازیکنان وفادر و اشک‌های سرمربی شگفتی‌ساز

به گزارش ورزش سه ، سینیشا میهایلوویچ با قدرت و شجاعت زیادی به نبرد خود با سرطان خون ادامه می دهد اما با جزئیاتی که در مورد روند درمانش در بیمارستان فاش شده ممکن است او موفق به غلبه بر این بیماری نشود.
حدود یک ماه پیش، سینیشا میهایلوویچ از بازگشت احتمالی بیماری دردناک خود یعنی سرطان خون خبر داد؛ تجزیه و تحلیل‌ها نشان داده بود که احتمال بازگشت بیماری‌ای که او چند سال پیش به آن مبتلا شده و شکستش داده بود وجود دارد. روند بهبودی سینیشا عالی بود اما همانطور که اغلب اتفاق می افتد، این نوع بیماری ها ممکن است مجدد عود کنند.


میهایلوویچ و بولونیای او اما نه‌ تنها خود را به ناامیدی نینداختند، بلکه دو تساوی مهم مقابل میلان و یووه خارج از خانه و یک پیروزی مقابل سمپدوریا در دال آرا به دست آوردند. مسابقاتی که میهایلوویچ علیرغم حضور در بیمارستان با توجه و علاقه آن ها را دنبال می کند. هرچند هدایت این تیم در حال حاضر بر عهده میروسلاو تانجیا است.

1709860

همسر میهایلوویچ تنها کسی است که می‌تواند کنار این ستاره سابق دنیای فوتبال باشد

میهایلوویچ علیرغم درمان های سنگینی که انجام می دهد، هرگز فراموش نمی کند که روزانه تیمش را چک کند. او زنگ ساعت را برای صبح زود تنظیم می کند، روزنامه ها را می خواند و قبل و بعد از هر تمرین با دستیاران خود از طریق تماس تصویری ارتباط برقرار می‌کند تا آخرین وضعیت بازیکنان را بررسی کند.
علاوه بر این، قبل از هر بازی بولونیا، او برای یک جلسه فنی با کادرش تماس می گیرد و در پایان بازی یکی از همکارانش با برقرار کردن یک تماس تصویری زمینه صحبت سینیشا با رختکن را فراهم می‌کند و تا کنون او بعد از سه بازی به بازیکنان خسته نباشید گفته است.
روند درمان او در بیمارستان نشان می دهد که چقدر در این مرد روحیه شجاعت و انرژی برای مبارزه با سرطان وجود دارد که اجازه نداده ناامید شود و از عشقش به فوتبال کم نشده است. با توجه به پروتکل‌های بیمارستانی در ایتالیا به خاطر کرونا، سینیشا در این مدت با هیچ کسی به جز همسرش ملاقات نداشته و در تمام این مدت از طریق ویدیو کنفرانس با سایر اطرافیان در ارتباط بوده است.
اما احتمالا ویژه‌ترین واکنش به وضعیت سینیشا به بازیکنان تیمش مربوط می‌شود. جایی که آنها بعد از شکست اینتر با اتوبوس تیم به بیمارستانی که سینیشا در آن تحت مراقبت است آمدند و حسابی به او انگیزه دادند.

1709858
بازیکنان بولونیا بعد از پیروزی مقابل اینتر مقابل بیمارستان آمده و  با تشویق سینیشا اشک او را در آوردند.


سینیشا با چشمی گریان و صورتی خیس و احساساتی از پنجره اتاقش به آنها که تشویقش می‌کردند گفت با این کار شما ده سال به عمرم اضافه شد. میهایلوویچ حالا سرمربی تیمی است که به تنهایی سرنوشت قهرمانی در سری‌آ را تغییر داده و با پیروزی برابر اینتر، جذابیت فوتبال در ایتالیا را به اوج خودش رسانده است.
بی‌تردید تا زمانی که فوتبال وجود دارد سرگذشت سینیشا می‌تواند الگویی باشد برای تمام کسانی که نمی‌خواهند درجا بزنند، همانطوری که اسم او تا ابد برای ما ایرانی‌ها یادآور آن ایستگاهی خط‌ کشی‌شده به پای تیرک دروازه نیما نکیسا در جام جهانی ۹۸ است.

1709859

این چهره میهایلوویچ در بیمارستان و در شرایط قرنطینه و ممنوعیت ملاقات است

دیدگاه‌ها