کد خبر : 1822071 | 10 اردیبهشت 1401 ساعت 10:37 | 7.7K بازدید | 6 دیدگاه

کلوپ: همه از تمدید قراردادم با لیورپول خوشحال شدند

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از این که بقیه هم مانند او از تمدید قراردادش با این باشگاه خوشحال هستند ابراز خشنودی کرد.

کلوپ: همه از تمدید قراردادم با لیورپول خوشحال شدند

به گزارش "ورزش سه"، کلوپ روز پنج‌شنبه قرارداد جدیدی را با باشگاه لیورپول به امضا رساند که نشان می‌دهد این مربی آلمانی تصمیم دارد حداقل تا سال 2026 به حضورش در این باشگاه ادامه دهد. 
این قرارداد جدید در حالی به امضا رسید که او همین چند هفته قبل مدعی شده بود که تصمیم دارد پس از پایان مهلت قراردادش که دو سال دیگر به اتمام می‌رسید از این تیم جدا شود اما حالا به نظر می‌رسد که نظرش کاملا تغییر کرده است. 
او در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت:«من متوجه شدم که همه از تمدید قرارداد من خوشحال هستند و این اتفاق خوبی است. من هم از این موضوع بسیار خوشحال هستم. اینجا در حال حاضر بهترین مکان برای من است. این باشگاه چیزهای بسیاری در اختیار من قرار داده است. ما در حال ساختن جایگاهی جدید هستیم و این یعنی هرگز دست از پیشرفت برنمی‌داریم.»

 

1708683


سرمربی لیورپول با ابراز رضایت از شرایط تیمش اضافه کرد:«ما تیمی داریم که در بهترین گروه سنی قرار دارد. زمان در حال پیشروی است و ما از این موضوع خبر داریم. ما باید کارهایی انجام دهیم. در دو یا سه سال آینده تصمیمی برای تغییر تیم نداریم اما باید برای آینده هم آماده باشیم.»
کلوپ بار دیگر از شرایطش در لیورپول ابراز خوشحالی کرده و گفت:«شرایط همیشه یکسان بوده است. به همین دلیل است که فکر می‌کنم اینجا بهترین مکانی است که می‌توانم در آن حضور داشته باشم و حتی می‌توانم بگویم که بی‌نقص‌ترین مکان ممکن است. ما می‌خواهیم جذابیت ایجاد کنیم و رقابتی داشته باشیم که برای همه جذاب باشد.»

دیدگاه‌ها