کد خبر : 1822073 | 10 اردیبهشت 1401 ساعت 10:49 | 13.6K بازدید | 5 دیدگاه

کدام استقلالی در اصفهان طلسم‌شکنی می‌کند؟

بازیکنان استقلال که در سه دیدار دوستانه قبلی یازده گل به ثمر رسانده بودند، به دنبال پایان دادن به روند ناکامی‌های تیم‌شان هستند.

کدام استقلالی در اصفهان طلسم‌شکنی می‌کند؟

به گزارش "ورزش سه"، یکی از مشکلات استقلال در دیدارهای اخیر که منجر به از دست رفتن چند امتیاز و همچنین حذف از رقابت های جام حذفی شد، عدم گلزنی در دیدارهای اخیر بوده است. مسئله ای که باعث نگرانی هواداران استقلال نیز شد و کادرفنی آبی پوشان در پی حل این مشکل است.

اما برگزاری دیدارهای دوستانه اخیر خیال استقلالی ها را از بازگشت بازیکنان به روند گلزنی راحت کرد. تیم مجیدی مقابل امیدها، فجرسپاسی و هوادار توانست 11 مرتبه دروازه رقبا را باز کند تا انگیزه آبی‌پوشان و بخصوص مهاجمان این تیم برای گلزنی در دیدار برابر سپاهان افزایش یابد.

1709886

 

1709887

 

1709888

 

کوین یامگا در این سه دیدار توانست 3 بار گلزنی کند، ارسلان مطهری نیز 2 بار دروازه حریفان را باز کرد، رودی ژستد، آرمان رمضانی و عزیزبک نیز هر کدام یک بار پایشان به گلزنی باز شد تا بازیکنان تهاجمی استقلال در بازی های دوستانه پیش از آغاز رقابت های لیگ برتر، 8 بار موفق به گلزنی شده باشند.

حالا فرهاد مجیدی با بازیکنان با انگیزه ای که در اختیار دارد، راهی اصفهان خواهد شد تا در یکی از 6 فینال باقی مانده خود برای تصاحب جام قهرمانی، با سپاهانی دیدار کند که پس از شکست سنگین برابر الدحیل و حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در شرایط روحی خوبی قرار ندارد. این بهترین فرصت برای تیم مجیدی است تا از وضعیت حریف خود نهایت استفاده را برده و با کسب سه امتیاز از زمین مسابقه خارج شود.

دیدگاه‌ها