کد خبر : 1822077 | 10 اردیبهشت 1401 ساعت 11:09 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی خامس از الریان تکذیب شد

سخنگوی الریان به صورت رسمی خبر جدایی خامس رودریگز از این باشگاه را تکذیب کرد.

جدایی خامس از الریان تکذیب شد

به گزارش "ورزش سه"، طی روزهای اخیر اخبار فراوانی درخصوص احتمال جدایی خامس رودریگز بازیکن کلمبیایی الریان از این باشگاه مطرح شده است. از تیم هایی مانند النصر عربستان و چند باشگاه اروپایی به عنوان مقصد بعدی این بازیکن یاد شده بود اما اکنون این اخبار توسط تیم قطری رد شده است.

حمد العنزی سخنگوی رسمی باشگاه الریان قطر در گفتگویی که با برنامه ورزشگاه از شبکه SBC عربستان داشت، گفت: خامس از اولین بازی ما در لیگ قهرمانان آسیا با ما بود اما متأسفانه دچار مصدومیت شد. اینکه می گویند او خود را به مصدومیت زده، صحت ندارد و آنطور که در برخی روزنامه ها گزارش شده، چیز مخفی در کار نیست.
وی افزود: این بازیکن با مصدومیت از کشورش آمد و بازی های اول و دوم ما را از دست داد و بعد از آن توانست بهبودی پیدا کند اما برای بازی دور سوم مقابل الشارجه آمادگی لازم را نداشت.


 

1709891


سخنگوی باشگاه الریان توضیح داد: کادر پزشکی او را برای بازی برگشت مقابل الشارجه آماده کرده بودند، اما او یک شب در تمرینات تیم دوباره مصدوم شد و تحت عکسبرداری و معاینات پزشکی قرار گرفت که نشان داد از مصدومیت جدیدی رنج می برد که به 3 هفته استراحت نیاز دارد. این تمام اتفاقی است که رخ داد و خامس رودریگز با ما ادامه می دهد و الریان را ترک نخواهد کرد.
وی در خصوص آنچه که گفته می شود پیشنهادهایی از عربستان برای جذب خامس مطرح شده است، افزود: این‌ها صرفا گمانه‌زنی رسانه‌ای است، این بازیکن با ما قرارداد 3 ساله به امضا رساند که یک سال از آن گذشته است.

دیدگاه‌ها