کد خبر : 1822083 | 10 اردیبهشت 1401 ساعت 11:46 | 15.6K بازدید | 1 دیدگاه

ادعای مدیر دورتموند: هالند در یک قدمی یونایتد بود

هانس یواخیم واتسکه، نایب رییس بروسیا دورتموند، مدعی شده که ارلینگ هالند در ژانویه 2020 در آستانه انتقال به منچستریونایتد بود.

ادعای مدیر دورتموند: هالند در یک قدمی یونایتد بود

به گزارش "ورزش سه"، درخشش هالند در ردبول سالزبورگ توجه بسیاری از باشگاه‌های اروپایی را به خود جلب کرد و باعث شد که برای جذب این بازیکن تلاش کنند.
اوله گونار سولسشر در آن زمان هدایت یونایتد را برعهده داشت و تصمیم گرفت که برای جذب این بازیکن که هموطنش بود تلاش کند و حتی به دیدار او رفت. 
اما در آن زمان بسیاری از رسانه‌ها مدعی شدند که اد وودوارد، مدیر وقت یونایتد، حاضر به انجام این انتقال نشد، چرا که مبلغ دریافتی از سوی مینو رایولا، مدیر برنامه هالند، بسیار بالا بود و او حاضر به پذیرش این مبلغ نشد. 
همین موضوع باعث شد که دورتموند فورا وارد عمل شده و با امضای قراردادی چهار ساله این ستاره نروژی را به خدمت بگیرد. او حالا در آستانه به تن کردن پیراهن منچسترسیتی است تا یونایتد حسرت بیشتری بابت این اتفاق داشته باشد. 

 

1702356


واتسکه در گفتگو با 19:09 تاک درباره این اتفاقات اظهار داشت:«ما حاضر شدیم که بند فسخی را در قرارداد این بازیکن قرار دهیم. در غیر این صورت او آماده بود تا پیراهن منچستریونایتد را به تن کند و به این تیم ملحق شود.»
به این ترتیب مشخص شد که مشکل اصلی در عدم پیوستن هالند به یونایتد در واقع عدم توافق روی قرار دادن بند فسخ در قرارداد او بوده است. 
گفته می‌شود که بند فسخ این بازیکن 75 میلیون یورو است و در تابستان امسال فعال خواهد شد. هالند در طول دو فصل و نیم حضورش در دورتموند موفق شد در 86 بازی 82 گل به ثمر برساند و حالا به یکی از ستاره‌های جذاب دنیای فوتبال تبدیل شده است.

دیدگاه‌ها