کد خبر : 1822113 | 10 اردیبهشت 1401 ساعت 13:45 | 36.7K بازدید | 5 دیدگاه

یک اشتباه دیگر؛ این بار جزئی ولی تاثیر گذار

فصل کابوس‌وار بهترین گلر جهان ادامه دارد

ملی پوش ایتالیایی پاریسی ها در بازی شب گذشته دوباره مرتکب یک اشتباه شد.

فصل کابوس‌وار بهترین گلر جهان ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، فصل جاری برخلاف فصل گذشته، برای دوناروما خوب پیش نمی رود. کلکسیونی از اشتباهات ریز و درشت در پاری‌سن‌ژرمن و تیم ملی ایتالیا، دلیل این ادعاست. اگر به طور میانگین حساب کنیم، تقریبا در هر چند بازی، حداقل یک اشتباه تاثیر گذار از این دروازه‌بان در فصل جاری شاهد بودیم؛ دروازه بانی که در سال 2021 اکثر جوایز این پست را به خود اختصاص داد.

ملی پوش ایتالیایی PSG شب گذشته مقابل استراسبورگ یک اشتباه دیگر مرتکب شد که نه در حد اشتباهاتی مثل بازی با رئال اما در سطح بهترین گلر جهان، بد بود. در همان دقایق نخست بازی بود که روی شوت گامیرو از زاویه بسته، دوناروما واکنشی ضعیف از خود نشان داده و دروازه اش باز شد.

دروازه‌بان پاریسی‌ها در اولین چالش جدی خود در این دیدار مثل دروازه‌بان‌های کم تجربه ظاهر شد و از جایی گل خورد که تصورش را نمی کرد. با توجه به قد بلند و دستان کشیده، اگر زاویه بندی دوناروما بی نقص بود، احتمال باز شدن دروازه اش از آن زاویه وجود نداشت.

بازی در نهایت با نتیجه مساوی سه بر سه به پایان رسید. جالب اینجاست که گل دوم استراسبورگ نیز روی اشتباه یک بازیکن ایتالیایی تیم پاریس به ثمر رسید. در این صحنه مارکو وراتی به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا شب تلخی برای ملی پوشان ایتالیایی PSG را شاهد باشیم.

دیدگاه‌ها