کد خبر : 1822141 | 10 اردیبهشت 1401 ساعت 17:55 | 54K بازدید | 7 دیدگاه

اسطوره دوباره عصبانی شد؛

حمله به ستاره یونایتد؛ عاشق چند تا تیم هستی؟

روی کین، ستاره سابق یونایتد این بار نمانیا ماتیچ و البته رالف رانگنیک را مورد انتقاد قرار داده است.

حمله به ستاره یونایتد؛ عاشق چند تا تیم هستی؟

به گزارش "ورزش سه"، نمانیا ماتیچ، هافبک صربستانی یونایتد در پایان فصل از باشگاه جدا می‌شود و اگرچه سه بازی تا پایان فصل باقی مانده، اما نمانیا ماتیچ از فرصت خود بعد از تساوی مقابل چلسی برای دادن پیام خداحافظی به باشگاه و هواداران استفاده کرد. این کار و البته صحبت‌های ماتیچ به‌شدت باعث عصبانیت روی کین شد و کاپیتان سابق شیاطین سرخ در شبکه اسکای اسپورتس پاسخ هافبک باتجربه این تیم را داد.

نمانیا ماتیچ در پایان بازی با چلسی گفت: "بازی در اولدترافورد به‌مدت پنج سال برایم باعث افتخار و خوشحالی بود. همان‌طور که قبل از بازی هم گفتم تمام تلاشم را برای کمک به تیم انجام خواهم داد. فقط می‌توانم تکرار کنم که این دوران برای من لذت بخش بود. سه بازی دیگر باقی‌‌مانده و یونایتد برای همیشه در قلب من خواهد ماند، البته، البته همراه با چلسی، زیرا من برای چلسی نیز بازی کردم."

1709962

اما این مصاحبه به مذاق روی کین خوش نیامده و او در پاسخ گفت: "استانداردهای باشگاه کجاست؟ ماتیچ در مورد رفتن صحبت می‌کند، من روزهای خوبی را سپری کردم، منچستریونایتد همیشه در قلب من خواهد بود، اوه و البته چلسی، اوه و بنفیکا، آنها را نیز فراموش نکنید. همه این تیم‌ها نمی‌توانند در قلب تو باشند."

البته این فقط نمانیا ماتیچ نبود که مورد حملات کاپیتان سابق یونایتد قرار گرفت. روی کین همچنین از نحوه مدیریت رالف رانگنیک، سرمربی موقت تیم در روزهای پایانی فصل و عدم میدان دادن به بازیکنان جوان نیز ناامید شده است.

خوان ماتا در 10 دقیقه پایانی مسابقه جای مارکوس راشفورد را گرفت و این تصمیم نیز روی کین را عصبانی کرد: "ماتا امشب دوباره برای منچستریونایتد به میدان آمد و در چند بازی اخیر این اتفاق رخ داده است. چند بازیکن جوان روی نیمکت داری، آنها را به زمین بفرست. این کار رالف رانگنیک مانند ادای احترام به ماتا بود.

شما منچستریونایتد هستید و باید برای کسب امتیاز مبارزه کرده و برای غرور این تیم بازی کنید. انگار شرایط این‌گونه است که می‌گویند "ما به او هم یک بازی بدهیم، فیل جونز را به میدان می‌آوریم، همه یک دور تشویق شوند". 

1704398

شما در این تیم هستید تا سعی کنید برای منچستریونایتد بازی کرده و برنده شوید. اوه، ما به هر بازیکنی 20 دقیقه فرصت می‌دهیم زیرا آنها چند هفته دیگر می‌روند؛ در واقع شما باید دو سال پیش می‌رفتید، چند نفر از شما. یونایتد یک باشگاه بزرگ است و توقعات بالاست. باشگاه باید منتظر باشد تا ببیند چگونه می‌تواند پیشرفت کند. مطمئنا من حامی تیم خواهم بود و اطمینان دارم که روزهای بهتری فرا خواهد رسید."

روی کین در سال‌های اخیر در کنار پل اسکولز بزرگ‌ترین منتقدان شرایط حاکم بر باشگاه منچستریونایتد بوده‌اند و اریک تن هاخ، سرمربی جدید این باشگاه به‌خوبی می‌داند که در صورت عدم نتیجه گیری، او نیز از گزند این انتقادات در امان نخواهد ماند.

دیدگاه‌ها