کد خبر : 1822142 | 10 اردیبهشت 1401 ساعت 18:04 | 28.4K بازدید | 8 دیدگاه

اشتباه بزرگ مدافع اولسان سرنوشت گروه را عوض کرد؛

تاریخ‌سازی جوهر دارالتعظیم با گل‌به‌خودی دقیقه 4+90

نماینده گمنام مالزی برای رقم زدن اولین صعود خود به دور حذفی لیگ قهرمانان آسیا دست به کار بزرگی زد و اولسان را شکست داد.

تاریخ‌سازی جوهر دارالتعظیم با گل‌به‌خودی دقیقه 4+90

به گزارش "ورزش سه"، شب پایانی رقابت‌های گروه I لیگ قهرمانان آسیا (منطقه شرق) دستخوش اتفاقات بسیار جالب و البته تاریخی بود. در پایان دو بازی این شب تیم جوهر دار‌التعظیم مالزی موفق شد به‌عنوان صدرنشین یکی از سخت‌ترین گروه‌ها، راهی دور حذفی شود.

این تیم امشب مقابل قهرمان سال 2020 این رقابت‌ها به میدان رفت. اولسان و جوهر دار‌التعظیم هر دو 10 امتیازی بودند و برنده قطعا صعود می‌کرد و در صورت مساوی، کار به اما و اگر کشیده می‌شد.

1709964

این بازی سرنوشت‌ساز به طرز جالبی شروع شد. لئوناردو در دقیقه 5 با یک شوت دیدنی از روی ضربه آزاد برای میزبان گلزنی کرد تا ورزشگاه سلطان ابراهیم تا مرز انفجار پیش برود. اما تنها یک دقیقه بعد، آمانو با یک شلیک سنگین از داخل محوطه جریمه بازی را به تساوی کشاند. 90 دقیقه بعدی بازی از دو تیم دیگر گلی نداشت تا این‌که در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافه، پارک یئون وو، مدافع تیم اولسان به اشتباه دروازه خودی را باز کرد.

1709965

در شرایطی که کاوازکی ژاپن در دیدار همزمان از سد گوانژو چین گذشته بود تا با تفاضل گل بهتر (+13) صدرنشین گروه شود، گل به‌خودی پارک سرنوشت گروه را به کلی تغییر داد؛ جوهر دارالتعظیم 13 امتیازی شد تا روی دوش هوادارانش، اولین صعود تاریخ خود را جشن بگیرد و کاوازاکی (11) و اولسان (10) به‌ترتیب در رده‌های دوم و سوم گروه قرار گرفتند تا قهرمان دو دوره پیش از صعود به دور حذفی بازبماند.

دیدگاه‌ها