کد خبر : 1822146 | 10 اردیبهشت 1401 ساعت 18:23 | 5.3K بازدید | 3 دیدگاه

جیمز میلنر: امیدوارم لیدز مقابل سیتی خوب بازی کند

جیمز میلنر، مدافع باتجربه لیورپول تاکید کرد در این مقطع از فصل فقط کسب پیروزی اهمیت دارد.

جیمز میلنر: امیدوارم لیدز مقابل سیتی خوب بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، مرسی سایدی‌ها امروز در دیداری دشوار و با تک گل نبی کیتا از سد نیوکاسل در استادیوم سنت جیمزز پارک گذشته و با یک بازی بیشتر، بالاتر از سیتی در صدر جدول قرار گرفتند. در آستانه دیدار لیدز مقابل منچسترسیتی، جیمز میلنر ابراز امیدواری کرد لیدز عملکرد خوبی داشته و بتواند از تیم پپ گواردیولا امتیاز بگیرد.

1709966

جیمز میلنر گفت: "من فکر می‌کنم ما جریان بازی خوبی در دقایق مهم کنترل کردیم، اما شما نمی‌توانید این کار را در تمام طول 90 دقیقه انجام دهید. این دیدار اصلا آسان نبود، اما من فکر می‌کنم عملکرد خوبی در این آزمون دشوار از خود ارائه دادیم. من معتقدم ما در این دیدار به خوبی دفاع کرده و شرایط را برای نیوکاسل دشوار کردیم. در این مقطع از فصل همه چیز به نتایج بستگی دارد، ما خوشحالیم که این ترکیب بسیار خوب را در اختیار داریم؛ در لیورپول همه بازیکنان به یکدیگر نیاز دارند. 

همیشه فشار وجود دارد و وقتی برای تیمی مانند لیورپول بازی می‌کنید، انتظار می‌رود که در هر مسابقه‌ای پیروز شوید. فشار از رختکن و سرمربی تیم می‌آید و باید اطمینان حاصل شود که ما در بالاترین سطح قرار داریم. به همین علت و برای آمادگی در روزهایی مانند امروز است که تمرینات تیم انجام می‌شود. کورس با منچسترسیتی؟ حتی اگر بازی این تیم برابر لیدز هم باشد من این دیدار تماشا نمی‌کنم. به دلایل روشنی امیدوارم عملکرد لیدز برابر سیتی خوب باشد."

دیدگاه‌ها