کد خبر : 1822147 | 10 اردیبهشت 1401 ساعت 18:28 | 29.5K بازدید | 4 دیدگاه

در هوادار همگی رفیق هستیم؛

باقری: استقلال روی دفع توپ پنالتی داد

روح الله باقری مهاجم هوادار که سابقه بازی در تیم استقلال را دارد می‌گوید بازی‌های دوستانه خوبی داشتند و به دنبال حفظ روند نباختن‌های نیم فصل دوم هستند.

باقری: استقلال روی دفع توپ پنالتی داد

به گزارش"ورزش سه"، تیم هوادار در تعطیلات لیگ برتر سه بازی دوستانه مقابل مس، پیکان و استقلال انجام داد. باقری درخصوص این بازی‌ها گفت: از آن جایی که تعطیلات لیگ مقداری طولانی مدت شده بود تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و سه بازی دوستانه خوب داشتیم. جدا از بحث نتیجه، ما مسائل تاکتیکی و  فنی که کادر فنی از ما خواسته بودند؛ انجام می‌دادیم و در کنار آن‌ها نتیجه مهم بود. خداراشکر اولین بازی دوستانه با مس بسیار خوب بود، دو روز قبل با پیکان بازی کردیم و دیروز هم مقابل استقلال قرار گرفتیم که بازی‌های خوبی بودند و انشاالله بچه‌ها برای بازی با ذوب آهن آماده باشند.

باقری درخصوص شرایط فردی خودش بیان کرد: مصدومیتی که برای من پیش آمد خداراشکر صددرصد رفع شد و امیدوارم دیگر به سراغ من نیاید. کاملا آماده هستم و امیدوارم در این 6 بازی بتوانم تمام تلاش‌ام را برای سربلندی تیم انجام دهم و من هم بتوانم در کنار بچه‌ها بدرخشم.

مهاجم هوادار درباره آخرین بازی دوستانه مقابل استقلال افزود: جدا از دو بازی قبل این بازی هم دوستانه بود اما با احترامی که برای همه تیم‌ها قائل هستیم استقلال تیم کوچکی نیست. بازی بسیار خوبی بود و ما هم خوب بازی کردیم و گلی که دریافت کردیم به دلیل تاکتیکی بود که می‌خواستیم انجام دهیم. در بازی دوستانه تیم‌ها می‌آیند تا تاکتیک‌‌ تمرینات‌شان را انجام دهند. استقلال تیم بسیار خوبی است، بدون باخت در صدر جدول است، در کورس قهرمانی است و برای آن‌ها در ادامه راه آرزوی موفقیت دارم. بازی خوبی بود و یکی از دوستان ما توانست پنالتی بگیرد و به صلاح‌دید کادر، پنالتی را من زدم و به گل رسیدیم.

او درباره صحنه پنالتی گفت: در یک رفت و برگشت که بازیکنان استقلال خواستند توپ را دفع کنند، بازیکن آن‌ها پشت به صحنه بود و آمد توپ را بزند، بازیکن ما توپ را قطع کرد و پایش را می‌زند و پنالتی کاملا به‌درستی اعلام شد.

باقری درخصوص بازی بعدی هوادار که مقابل ذوب آهن است گفت: ذوب آهن واقعا تیم خوبی است. بازیکنان، مربی و مجموعه بسیار خوبی دارد و به همه آن‌ها احترام می‌گذاریم اما ما تیمی هستیم که هدف خاصی داریم و به امید خدا می‌خواهیم به بردها ادامه دهیم تا بتوانیم به هدفی که داریم برسیم. ذوب آهن در مجموع تیم خوب و قابل احترامی است و بازی بسیار سختی خواهد بود. ما هر زمان با تیم‌های آقای مهدی تارتار بازی داریم بازی سخت و فیزیکی می‌شود اما امیدوارم نتیجه بازی به نفع ما باشد.

باقری در انتها درباره ادامه همکاری با تیم هوادار افزود: باید دید قسمت چیست و در ادامه چه اتفاقی می‌افتد. هیچ کس از آینده خبر ندارد و ما فقط می‌توانیم در حال زندگی کنیم. کار کردن با باشگاه هوادار و آقا رضا بسیار خوب است. من و آقا رضا عنایتی حدود هشت یا 9 سال پیش همراه آقای رجب زاده و رضاپور همبازی بودیم و همگی در این کادر رفیق هستیم. از همان موقع رفاقت داشتیم. همه چیز بسیار خوب و عالی است و این 6 بازی را رفاقتی به جلو می‌رویم تا به هدف‌مان برسیم.

دیدگاه‌ها