کد خبر : 1822148 | 10 اردیبهشت 1401 ساعت 18:47 | 187.9K بازدید | 55 دیدگاه

خاموشی همیشگی ایجنت شگفت انگیز

خبر درگذشت مینو رایولا تایید شد

دقایقی پیش درگذشت مینو رایولا، مدیر برنامه معروف دنیای فوتبال به شکل رسمی تایید شد.

خبر درگذشت مینو رایولا تایید شد

به گزارش "ورزش سه"، اوایل این هفته اعلام شد که وضعیت سلامتی رایولا رو به وخامت است و او برای زنده ماندن می‌جنگد. حتی گفته می‌شد که او فوت کرده است، اما ایجنت فوتبال ایتالیایی-هلندی خودش این موضوع را رد کرد. رایولا در توییتر نوشت: ظاهراً می‌توانم به زندگی برگردم."

اما امروز خانواده او خبر درگذشت رایولا را دادند: "با غم بی پایان درگذشت دلسوزترین و شگفت انگیزترین مدیر برنامه دنیای فوتبال همه ادوار را با شما تقسیم می‌کنیم. مینو تا آخر با همان قدرتی که در میز مذاکره برای دفاع از بازیکنان به‌کار می‌گرفت، مبارزه کرد. مثل همیشه مینو باعث افتخار ما شد و البته خودش هیچ‌وقت متوجه این موضوع نشد. مینو زندگی‌های فراوانی را در دوران کاری خود تحت تاثیر قرار داده و فصل جدیدی را در تاریخ فوتبال مدرن نوشت.

نبود او همیشه محسوس خواهد بود. ماموریت مینو برای تبدیل فوتبال به مکانی بهتر برای بازیکنان با همان علاقه ادامه خواهد داشت. ما از همه به خاطر حمایت‌های فوق العاده‌ای که در این دوران سخت دریافت کرده‌ایم تشکر می‌کنیم و خواهان احترام به حریم خصوصی خانواده و دوستان در این زمان ناراحت کننده هستیم."

تولد در ایتالیا 
رایولا در ایتالیا به دنیا آمد، اما در هارلم بزرگ شد، جایی که والدینش رستورانی راه انداختند. او کار خود را به‌عنوان یک نماینده در Sport Promotions، شرکت کارگزار فوتبال راب یانسن آغاز کرد. پس از مدتی کار برای یانسن، رایولا تصمیم گرفت برای خودش کار کند.

1709625

پاول ندود
اولین انتقال بزرگ رایولا، پاول ندود از اسپارتا پراگ به لاتزیو در سال 1996 بود. 26 سال بعد، رایولا در بزرگترین نقل و انتقالات شرکت داشت. او در سال 2004 ابراهیموویچ را از آژاکس به یوونتوس منتقل کرد و همچنان به این بازیکن سوئدی کمک می‌کرد. همچنین ارلینگ هالند، پل پوگبا، ماتیاس دی لیخت و چند بازیکن هلندی دیگر از جمله دنزل دومفرایز، رایان گراونبرخ، مالن و اوون ویندال بازیکنان تحت قرارداد مینو رایولا بودند. به‌طور کلی رایولا سال‌ها یکی از مهم‌ترین ایجنت‌های دنیای فوتبال به‌حساب می‌آمد.

نکته جالب توجه در رابطه با این مدیر برنامه ایتالیایی این که چند بازیکن تحت قرارداد او آینده مبهمی دارند که شاید مهم‌ترین آنها ارلینگ هالند و پل پوگبا هستند. همچنین مدافع هلندی یوونتوس یعنی ماتیاس دی‌لیخت نیز چنین وضعیتی دارد. حالا باید منتظر ماند و دید که با درگذشت او چه اتفاقی برای این ستاره‌های بزرگ رخ خواهد داد.

رایولا در وادار کردن بازیکنانش به پایان دادن به قراردادها و جدایی مجانی به یک متخصص تبدیل شد، که البته این امر تضمینی برای دریافت کمیسیون‌های هنگفت از سوی باشگاه‌ها بود.
جانلوئیجی دوناروما جدیدترین نمونه بود که میلان را به مقصد پاری‌سن ژرمن ترک کرد.

رایولا با بازیکنان تحت قرارداد خود مثل خانواده‌اش رفتار می‌کرد و حتی در مقطعی از ماریو بالوتلی به‌عنوان پسر خطا کارش یاد کرده بود.

 

1709990

بیانیه‌ای که مرگ رایولا را تایید کرد

دیدگاه‌ها