کد خبر : 1822162 | 10 اردیبهشت 1401 ساعت 20:42 | 23.7K بازدید | 39 دیدگاه

رئال ۴-۰ اسپانیول؛ تاج‌گذاری سی و پنجم در برنابئو

رئال مادرید در یک بازی یک‌طرفه موفق شد با چهار گل اسپانیول را شکست دهد و قهرمان لیگ شود.

رئال ۴-۰ اسپانیول؛ تاج‌گذاری سی و پنجم در برنابئو

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز در چارچوب هفته سی و چهارم رقابت‌های لالیگا میزبان اسپانیول بود که نهایتاً این مسابقه با نتیجه 4-0 به سود تیم میزبان خاتمه یافت تا تیم کارلو آنچلوتی در فاصله چهار هفته مانده به پایان رقابت‌ها قهرمان لالیگا شود.

مطابق انتظار این رئال مادرید بود که شروع بهتری داشت و می‌توانست در دقیقه 13 به گل اول دست پیدا کند اما ضربه سر ماریانو دیاز در دهانه دروازه به تیر برخورد کرد.

در دقیقه 22 اسپانیول موفق شد اولین موقعیت جدی خود را خلق کند؛ جایی که ضربه رائول دی توماس با واکنش تیبو کورتوا همراه شد و این دروازه‌بان توپ را دفع کرد.

چند ثانیه بعد این رئال مادرید بود که می‌توانست گل برتری را به ثمر برساند. ارسال زیبای لوکا مودریچ با ضربه سر ماریانو دیاز همراه شد اما توپ با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت. 

در دقیقه 33 بالاخره قفل دروازه اسپانیول شکسته شد و رئال مادرید توانست به گل اول دست پیدا کند. حرکت زیبای رودریگو و ضربه دقیق این بازیکن به گوشه دروازه اسپانیول رفت تا نتیجه 1-0 شود.

1710000

در حالی بازی به لحظات پایانی خود در نیمه اول نزدیک می‌شد که رودریگو توانست گل دوم خود و تیمش را به ثمر برساند. ستاره برزیلی بعد از یک حرکت در عرض با ضربه‌ای دقیق موفق به گلزنی شد تا نتیجه 2-0 شود. 

رئال مادرید در نیمه دوم نیز شروع فوق العاده‌ای داشت و موفق شد توسط مارکو آسنسیو به گل سوم دست پیدا کند. روی یک ضد حمله بسیار سریع ستاره اسپانیایی موفق به گلزنی شد تا نتیجه 3-0 شود.

در دقیقه 71 همکاری فوق العاده بازیکنان رئال مادرید می‌توانست با ضربه لوکاس واسکز به گل چهارم این تیم ختم شود اما توپ با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه اسپانیا به بیرون رفت. 

چند ثانیه بعد رئال مادرید روی هنرنمایی کریم بنزما که تازه به زمین آمده بود، موفق شد گل چهارم را به ثمر برساند. حرکت فوق العاده ستاره فرانسوی و پاس او برای ایسکو با ضربه تمام کننده این هافبک اسپانیایی همراه شد تا نتیجه 4-0 شود. با این حال بعد از بازبینی صحنه مشخص شد که رودریگو هنگام ضربه ایسکو جلوی دید دروازه‌بان اسپانیول را گرفته تا این گل مردود اعلام شود.

1709999

در دقیقه 81 کریم بنزما موفق شد گل چهارم رئال مادرید را به ثمر برساند. پاس زیبای وینیسیوس با ضربه تمام کننده ستاره فرانسوی همراه شد تا نتیجه 4-0 شود.

در ادامه نیز رئال مادرید توپ و میدان را در اختیار داشت اما دیگر گلی در بازی به ثمر نرسید تا بازی با همان نتیجه 4-0 تمام شده و قهرمانی لوس بلانکوس در لالیگا قطعی شود.

1710001

دیدگاه‌ها